nepotrivire


Ii detest si chiar urasc pe barbatii slabi, si care arata cel putin OK, care se combina cu femei grase, obeze chiar. Barbati care se casatoresc cu aceste femei.
Nu numai ca imi fac sexul de ras, dar le fac pe aceste fiinte sa le creasca imaginea de sine, intr-o perceptie cu totul eronata.
De fapt, femeile obeze si urate nu au dreptul sa fie fericite. Nici macar o clipa!

grasa cu slab

4 responses to “nepotrivire

  1. Eu cred ca in primul rand ar trebuie sa faci o cercetare inaintea oricarei afirmatii! Nu iti da cu parerea despre niste persoane pe care nu le cunosti! Oamenii care critica apropriatii ori sunt frustrati ori sunt bolnavi mintal.90 % din cei care scriu pe un blog au probleme serioase legate de viata normala pe care ei nu o pot trai! O cunosc pe aceasata fata de foarte multi ani si intamplator cautand ceva pe interent am dat de acest `post` al tau! Daca esti intelep ar trebui sa stergi acest comentariu rautacios!

  2. ce ai cautat pe internet de ai dat de poza asta? ca nu scrie nimic aici referitor la identitatea acestei fete de 150kg (0.15 tone).
    eu sunt exact cum scrii tu, si frusrat, si bolnav mintal, si fac parte si dintre cei 90% care nu au viata normala si nici nu o pot trai.
    Dar cu siguranta po sa iti dau la **.si tie, si tuturor membrilor familiei tale, cel putin rudelor de gradul I.
    Numai bine!

  3. Esti prea incult pentru a`mi varsa nervii pe un impotent ca tine! NU mi`ai dat o replica pe masura asteptarilor tinand cont ca esti un om care `scrii`.! Te-ai rezumat la injuraturi…o alternativa pe care toti manelistii si prost crescutii o folosesc! Voi afla eu cine esti sa vedem daca esti vreun copil denaturat.

Leave a Reply

