Frustrarea de a fi


Un tipar care se tot repeta la nesfarsit este al acelora care imi spun: “esti exact ca cei pe care ii critici”.
Ca de ce nu scriu lucruri frumoase, ca de ce nu incerc sa schimb ceva, ca de ce nu incerc sa fiu niste labari tristi ca ei care traiesc intr-o realitate virtuala.
Pe tema asta, as vrea sa constat ca toti cretinii rad si cred in farsa aia cu fetita din lift, si cu sicriul din lift.
Ce vina am eu ca pe mine nu ma amuza, intrucat in sub 30 secunde realizez ca este o reclama la o firma de lifturi?
Ce vina am eu ca miros o facatura de la o posta?
Exact ca farsele lui Daniel Buzdugan
Cateva, la inceput, au fost pe bune, dar de foarte multi ani nu mai sunt.Am facut specificatia asta pentru oligofrenii care pot sa mi-o tranteasca pe aia: Unele au fost pe bune.
Si acum, de ce nu as scrie de faptul asta?
De ce sa nu incerc sa ii constientizez si pe altii ca farsa aia la care rad ca dobitocii crezand ca e reala, nu e decat o reclama?
De ce sa nu incerc sa le arat altora ca cersetorii sunt, de fapt, niste sarlatani?
Cu ce ma face asta mediocru?cadavru mort
Ca nu m-am nascut atat de pitecantrop ca cei care spun asta?
Nu e, ba, vina mea, ca sunt cu 5 secunde mai destept decat voi.
E mama voastra de vina.
Ca e cel putin la fel de dobitoaca asemenea voua.
Ce vina am eu ca, inca din clasa I, de unul singur, mi-am dat seama ca Mos Craciun nu exista?
Si ca toti colegii, in frunte cu invatatoarea, tineau sa ma critice.
Este vina mea ca la scoala, tot in clasele primare, cred ca prin a II-a, am afirmat ca universul este mai mult decat cele 8 planete din sistemul nostru solar, si ca exista mai multi Sori, si ca s-au gasit colegi dobitoci(care, in ziua de astazi, au ramas la fel de dobitoci, cel putin ca si raport cu mine) sa imi spuna ca nu are cum, si sa ma critice, din nou?
Din nou, este vina mea ca am pus la indoiala religia si autenticitatea invataturilor crestine, ca gandesc ceva mai mult si mai sanatos decat dobitocii printre care m-am invartit ca si o conjuctura a existentei?
Se mira un individ, nu de mult, si isi exprima aceasta mirare fata de mine, ca nu ma uit la filme gen Hobbit(un film stiintifico-fantastic, sau ceva, pentru bolnavi mintal si pentru copii cu sindromul Down), Ted (un film cu un urs vulgar pentru mediocrii si submediocrii zilelor noastre, mari consumatori de dejectii Holywoodiene).
Tot in ultima perioada, am fost contracriticat cu privire la faptul ca nu gust de nicun fel seriale recente care se difuzeaza la TV(fie in Ro, fie preluate de la TV din afara ).

  • -Ca sa apreciezi si, mai mult, sa te amuze serialele recente romanesti, cred ca trebuie sa ai musai o afectiune psihica grava asociata cu retardare mintala cel putin inspre severa.
  • -Ca sa apreciezi seriale de cacat americane, recente(nici nu mai dau nume) trebuie sa faci parte din mocirla mediocrilor care populeaza cu succes aceasta planeta.(Si stiu ca nu sunt putini, stiu ca sunt extrem de multi) . Stiu si toate contraargumentele/jignirile/intrebarile cu privire la lipsa alternativelor de petrecere a timpului liber voastre, nici nu mai doresc feedback pe aceasta tema.

Iarasi, ma feresc sa intru in polemici cu indivizi/individe care sunt un tipar care se repeta la nesfarsit, pe teme:

  • Integrarea tiganilor in societate
  • Educarea saracilor si dobitocilor care toarna cate 15 copii
  • Variante de petrecere a timpului liber(jocurile pe PC, mersul la localuri, fumatul, vizionarea de seriale, lectura de literatura ieftina, mersul la filme de lung metraj in MAll-uri)
  • Umorul(aceleasi glume neinteligente si nesarate pe care le aud de cand eram la gradinita-si nu glumesc, chiar atunci le-am auzit pe unele pt prima oara, si o parte din ele nu m-au amuzat nici macar atunci, parol!)
  • Perspectiva negativista asupra vietii(exista o gramada de cretini congenitali care tin neaparat sa-mi demonstreze mie ca viata si lumea in care existam este un fel de Eden materializat.Nu e. Nu e deloc. Daca sunteti intr-atat de autisti incat sa afirmati cu tarie acest lucru–desi, credeti-ma, uneori ma bucur si eu de existenta, poate chiar mai mult decat o faceti voi, va invit 5 minute pe www.bestgore.com).E un fel de regratatul ogrish.com.

Dar ma indoiesc ca o sa intelegeti ceva mai profund decat ceea ce vedeti acolo la o prima vizualizare. De fapt, cred ca toata existenta voastra se reduce la asta: la o prima vizualizare. La ideea de suprafata. Superficialitate. Asta este cuvantul. Sunteti niste submediocri superficiali.Si autisti.Inainte sa ma injurati, cautati in DEX sensul acestor 3 notiuni. Ca nu le pun sub forma de jignire. Desi oricum voi atat sunteti capabili sa pricepeti.

Imi spunea cineva, candva, ca intelectualii nu se pot manifesta, bucura ca un muncitor care da cu sapa pe marginea santului si bea bere la pet. Ca se bucura si se manifesta in alt fel.
Da, cu cat esti mai constient si mai ancorat in lumea inconjuratoare, cu cat o intelegi mai bine si mai profund, cu atat te intristezi mai mult si te bucuri mai putin.
Cu cat esti mai retard si mai mediocru, cu cat traiesti mai mult in lumea ta, si a celor din grupul tau gregar de imbecili (imaginara), cu atat esti mai fericit.
Scriam aici despre Cei mai fericiti oameni din lume.Da, ei sunt, cu adevarat, cei mai fericiti oameni din lume.
Acei oameni care nu au nimic, in special inteligenta si constiinta dezvoltata.
Si atunci, ma gandesc ca unele din invataturile Crestine nu sunt chiar atat de eronate:’Ferice de cei saraci cu duhul, caci a lor este imparatia cerurilor.”
De aceea nu sunt interesat de imparatia Cerurilor.O sa fie prea plina. Cu prosti! Amin!

One response to “Frustrarea de a fi

  1. Pingback: Frustrarea de a fi II « Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

