VoMez


Mi-e sila in fiecare zi, de cand a inceput campania electorala, de afisele si bannerele din intreaga tara.Peste tot pe unde am trecut am vazut numai porci si scroafe.
Nu stiu altii ce vad cand se uita la bannere, afise, sau corturi de campanie, dar eu vad mereu fata unui porc/unei scroafe la costum, insotita de textul:”Esti prost! Toti sunteti prosti! Nu contezi! Continui sa imi bat joc.De tine, de tot!”
Barem, la Alexandria, sunt niste bannere gigant, de peste 10m inaltime, in care Crin Antonescu(evident, pe fata cealalta e Liviu Dragnea) imi provoaca frisoane.
In cel mai sincer mod cu putinta.
Ma face sa ma gandesc la un majordom criminal dintr-un film horror de calitate proasta, care omoara pe cine apuca cu levierul.
Desi inainte(multi ani in urma) imi placea uneori cum vorbeste liber, acum ma sperie si ma dezgusta.Mai ales ca am avut ocazia sa vad de ce (nu) e in stare.
Iar in Bucuresti sunt tot felul de sinistri pe afise.
Si Carnatul ala de Mihai Sturzu de la haichiu.De unde are ala bani de campanie?Oameni care se folosesc de o imagine pentru a face bani pe viitor.In fapt, am mai spus ca politica nu e decat o afacere in Romania.
Si trebuie sa ii suportam pe toti mafiotii care saracesc tara.
Mai nou insa, trebuie sa le suportam si curvele.
Cum sa ma duc eu, (pseudo) intelectual, la vot, si sa pun stampila pe o pitipoanca de 23 de ani ca deputat, sa ma reprezinte, cand ea nici sa se exprime corect in limba romana nu e in stare?
Ca barbat, nici stampula nu as pune-o pe ea, la cum arata, daramite stampila, sa fie reprezentanta mea timp de 4 ani.
Cel mai trist este ca, nici nu exista vreo alternativa in ceea ce priveste clasa politica.
Si si mai trist este ca, individa de 23 de ani, are cele mai mari sanse sa fie votata si sa iasa deputat, desi nu are nicio pregatire, nicio experienta de viata(mai putin modelul de parvenitism sexual preluat de la ma-sa) si niciun nimic.
Deci cam asta este cloaCA CAndidatilor la parlamentarele din 9 decembrie.
Va fi primul scrutin de vot, si , cu siguranta nu ultimul, la care nu ma voi prezenta.
Pentru ca n-am ce mama naibii sa votez.
Dar ma gandesc, ca exista atatia care or sa voteze pentru mine.
Aceeasi submediocri, tarani, cretini, oligoreni, saraci cu duhul, care voteaza gregar ceea ce le dicteaza primarul din sat, caci constiinta sau selfawarness nu au.
Si atunci, Romania, are?
crin antonescu victor ponta banner alegeri 2012

2 responses to “VoMez

  1. “Carnatul ala de la haichiu” este consilier al prim-ministrului Victor Ponta, purtator de cuvant al TSD de 2 ani si candidat la C.D., la propunerea PSD.

    Si asta fara sa fie vreun rege al asfaltului, vreun fabricant de borduri sau vreun marcator de parcari… mai exact, cineva din fruntea partidului chiar crede in el. Si e evident ca e vorba de premier.

    Asta in contextul in care dupa alegeriile din 2008 candidatii artisti sunt huliti, aratati cu degetul si majoritatea acuzati de incompetenta – multi dintre ei, pe buna dreptate…. Ah, daca crezi ca premierul (PRESEDINTELE PSD) greseste ca are incredere in Mihai Sturzu… asta e alta discutie. Insa tocmai ti-am raspuns indirect de unde are banii. O sa fiu mai explicit: de la partid, nu e niciun secret.

    Si asta nu fiindca nu ar castiga din Hi-Q, lunar, cel putin cat un ministru. Ci deoarece Victor Ponta, chiar vrea sa schimbe ceva.

    P.S. da, sunt membru al echipei de campanie – voluntar si neplatit, exact ca toti ceilalti.

  2. Dar ca sa postezi pe internet, esti platit?
    sau este pur si simplu parerea ta?
    Nu zic ca nu e ca tine, caci nu cunosc cazul, dar….atunci, Mihai Sturzu e atunci fix ca si tipa aia de 23 de ani Catalina Stefanescu, si anume..o marioneta 🙂

Leave a Reply

