Ce inseamna ramas bun?


De ce intotdeauna am fost mai predispusi sa ii tinem minte pe cei care ne-au facut rau, in detrimentul celor care ne-au facut, chiar si candva, o singura data, bine?
De ce, atunci cand vine momentul sa iti iei ramas bun de la cineva cu care ai impartit timp de calitate, si poate chiar mult mai mult, nu stii sa o faci?
Conteaza oare sa stii sa iti iei ramas bun/adio, sau este mai important ceea ce ai trait pana in acel moment?
Poate ca unii nu stiu decat sa isi ia ramas bun…poate ca altii, nu stiu nici macar atat.
Eu niciodata nu am fost genul care a stiut sa isi ia ramas bun, pe curand, la revedere.
Ce e cu revederea asta? De ce multa lume ureaza “la revedere” desi stiu ca este extrem de putin probabil sa mai existe revederea asta?Doar din lipsa curajului de a spune adio? Sau bun ramas?
Dar ce e cu urarile astea?
Poti sa nu spui nimic.
Sau doar un simplu:”Pa!”
Care poate fi mult mai puternic decat cel mai apasat “adio”
Difera oare un ramas bun dupa o zi fata de unul dupa o viata?
Uneori, daca te uiti ce lasi in urma, presiunea care se creeaza este atat de mare incat nu poti sa materializezi sub nicio forma ramasul-bun.
Mai trist este, poate, ca nu esti in stare nici macr sa multumesti.
De multe ori, in viata, mi-a parut rau ca nu am avut puterea sa multumesc celor care m-au ajutat, cu adevarat.
Mi-a fost jena.Mi-a fost jena sa spun un simplu , dar sincer:”Multumesc!”
De multe ori, un multumesc izvorat din inima insemna mai mult decat oricare alta rasplata.
De multe ori, un ramas bun poate insemna…un Multumesc!
Un multumesc pentru tot.Un multumesc pentru tot ceea ce a fost, un multumesc si un regret pentru tot ceea ce nu a fost.
Si poate ca ai fi vrut sa fie.Dar nu a fost sa fie.
Pentru ca fiecare lucru se intmpla cu un scop, chiar daca, de multe ori, nu il vedem. Fiecare intamplare/persoana are o semnificatie in vietile noastre, chiar daca pe moment nu constientizam.
Eu stiu ca am avut o semnificatie si o implicatie benefica asupra ta, asa cum si tu ai avut asupra mea.
Iti multumesc!

Leave a Reply

