eu multumesc


Nu suport oamenii peste masura de politicosi.
Care tin musai sa iti multumeasca, desi nu ai facut nimic anormal.
Care tin sa te salute, desi te vad extrem de ocupat.
Barbati care, atunci cand intra/parasesc o incinta tin sa dea mana cu absolut toti barbatii de acolo, desi unii sunt inaccesibili sau necunoscuti.
Care iti spun:”Nu, eu multumesc!” dupa ce le multumesti pentru ceva.
Ce pula mea e cu oamenii astia? Au fost abuzati sexual in copilarie?
Au un mare gol pe care vor sa il umple cu urari care mai de care mai cretinoide si fara noima, cum ar fi:”Pofta mare, seara buna, sa-ti fie de bine, o dupa amiaza placuta, o saptamana excelenta, o seara minunata, sa ne traiesti cu numele” etc ?
Serios, care e faza cu acesti oameni care cauta cu tot dinadinsul orice prilej pentru a socializa si pentru a parea niste fiinte extraordinar de hiperbinevoitoare.
De cele mai multe ori urarile si saluturile astora sunt mai false decat silicoanele lui Luciu si decat frumusetea Biankakai Dragusanu. Mai false chiar decat “prieteniile” de pe feizbuc.
Dar nu mai false decat oamenii in sine care le utilizeaza si din partea carora vin.
Le-as cara numai pumni in gura, si ei, dupa fiecare, sa imi multumeasca, iar eu, sa le spun:”NU, eu multumesc!”

Leave a Reply

