Youtube-un site din ce in ce mai de cacat


As dori pe aceasta cale sa imi cer scuze cititoruilor blogului pentru faptul ca nu vor mai avea accesibile clipurile pe youtube embedate in articolele acestui blog, ca urmare a inchiderii tuturor conturilor pe care le aveam pe site-ul youtube.
Decizia a fost luata ca urmare a faptului ca youtube este un site care NU promoveaza libera exprimare, un site restrictiv si partinitor.
Daca de doua ori pana acum am avut conturi inchise definitiv de youtube, acum am luat decizia sa imi inchid toate cele 3 conturi pe care le am detinut pe acel site, chiar daca clipurile cumulau 10.000.000 de vizualizari (10 milioane!!!)
Singura oara cand youtube a fost (relativ) corect a fost cand mi-a repus un clip care fusese dat jos in mod abuziv ca urmare a unei plangeri SrTV pentru ca continea in titlu cuvantul teleenciclopedia, desi continutul audiovizual imi partinea mie in totalitate.
In rest, youtube nu stie decat sa stearga conturi si clipuri pe motive numai de ei stiute, de la titluri pe care ei nu le considera ca fiind ok, pana la motive ca pe fundalul indepartat se auzea o melodie cu copyright.
Iar ultima oara, s-au gasit sa stearga un clip care imi apartinea in intregime, un clip care nu incalca nicio regula, pe motiv ca era hartuitor!?!?, desi era vorba despre o farsa ai caror autori aveau identitatea protejata, si n-avea de-a face nici in clin, nici in maneca cu categoria din reguli la care l-au incadrat ca incalcand-o. Dupa 6 ani de zile s-au gasit sa imi stearga clipul si sa imi erspinga plangerea formulata contra acestei decizii, desi clipul cu pricina fusese urcat la inceputurile site-ului youtube, fiind unul dintre primele clipuri urcate pe youtube.

Asadar, am renuntat permanent la acest site, care tine de google, care a devenit (mai mult decat era) o companie de strangere si utilizare in mod abuziv a datelor personale, o companie care participa activ la ingradirea dreptului la libera exprimare si a libertatii de opinie si gandire, precum si dreptul la o viata libera si demna.

in fapt, majoritatea colosilor in materie de online sunt asa, motiv pentru care am renuntat si la contul de facebook, care cumulase aproape 3000 de contate.

Prea multa incredere nu am nici in wordpress (desi am mai multa decat in blogspot, care sterge bloguri tot dupa bunul plac-normal, daca tot de google apartine), insa pentru moment publicatia online IDEI SI SUBTERFUGII va continua sa existe, in ciuda dorinte extrem de multor persoane.

Nu veti reusi niciodata sa luati libertatea de gandire, chiar daca reusiti sa o luati pe cea de exprimare.

Leave a Reply

