octavian paler-obsesiv



Eu, unul, il gasesc pe Octavian Paller ca fiind cel mai exasperant autor dintre cati mi-a fost dat sa citesc.
Este ok, ca si continut, imi place, idei bune, dar terorist in ceea ce priveste repetitivitatea.
Repeta aceleasi idei, intocmai ca un mos sclerozat (ce am impresia ca si era, la omentul scrierii cartilor).
In “Calomnii Mitologice” barem repeta paragrafe sau chiar pagini intregi, intocmai cum le redactase anterior, cu copy paste.
Si in “Viata pe un peron”, carte buna, de altfel, repeta incontinuu aceleasi idei si propozitii, intocmai ca un individ care sufera de personalitate compulsiv-obsesiva.
Din cele peste 270 de pagini, daca ar fi scris cursiv, non repetitiv, daca ar fi avut 100 de pagini.
In plus, este unul dinre autorii cu cea mai putina actiune in operele sale.Numai ganduri, idei, repetate la nesfarsit.
Injurati ma, in special fetelor, daca vreti, dar eu nu mai citesc Paller.M-m saturat!
PS: Stiu ca voi, majoritatea, postati doar citate din el, fara sa-l fi citit, iar acum o sa-mi sariti in cap ca ce om rau sunt.

Leave a Reply

