Tupeu si inconstienta de pilot


Il mai tineti minte pe Gelu Frunză, supranumitul erou de la CLinceni, care a aterizat cu o singura roata pe 6 mai 2010?
Ei bine, dupa acest incident, a fost fabricat un erou din persoana acestui pilot:Cum au fabricat televiziunile eroul-aviator de la Clinceni
Gelu care mai taia Frunza la caini pe clinceni era un individ cu cinci facultăţi

Gelu Vasile Frunză s-a născut în judeţul Neamţ şi a copilărit pe lângă Hanul Ancuţei, în comuna Boteşti.

A terminat Fizica atomică la Măgurele, are un masterat la Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică la ASE, a terminat Academia de Aviaţie de la Băneasa şi, ca să nu se plictisească, a început şi Dreptul, unde a făcut deja trei ani.

În prezent, e patronul unei firme de IT, e profesor la mai multe universităţi din România şi e invitat să predea şi să ţină prelegeri şi în instituţii similare de peste Ocean.

Gelu Frunză are şi o şcoală de pilotaj, unde e pilot-instructor. Din 2005, e şi inspector de zbor.

Cam ciudat istoricul acestui individ.Mare om, mare valoare.Sau nu, avand in vedere ca alaltaieri, pe 20 octombrie 2012, s-a urcat mort de beat la mansa, efectuat un zbor VFR de noapte!!!! Ceea ce e ILEGAL. Si, in plus, ceea ce, fara a mira pe niciun cunoscator, i-a adus moartea.
Pe care si-a cautat-o cu lumanarea.
accident aviatic clinceni gelu frunza
Pilotul decedat în accidentul aviatic de la Comana era BEAT şi voia SĂ FURE O MIREASĂ cu avionul

Pilotul avionului prăbuşit în noaptea de sâmbătă spre duminică la Comana fusese invitat la o nuntă înainte de accident. Acesta s-a îmbătat şi intenţiona să fure mireasa cu avion. Din fericire, mireasa l-a refuzat.
Sâmbătă seara a avut loc nunta proprietarului aerodromului. Pilotul venise la petrecerea acestuia de nuntă. După ce s-a distrat bine, bărbatul s-a gândit să fure mireasa şi s-o ducă cu avionul. Potrivit unor surse aflate la petrecere, mirele a aflat că pilotul vrea să îi fure mireasa cu avionul şi a oprit această acţiune. Din fericire, şi mireasa a refuzat, iar pilotul a plecat singur. După câteva minute, avionul s-a prăbuşit.
Dragii mei, daca nu vreti sa ajungeti ca el, cititi si Inscrieri aeroclubul romaniei
Care ofera, in material, dar si in comentarii, o mica parte din neregulile si ilegalitatile comise in cadrul Aeroclubului ROmaniei, dar, mai ales, in cadrul aerodromului CLinceni(Aerodromul Aurel Vlaicu) de la Cornetu, de langa Bucuresti.
Nereguli si ilegalitati care duc, de multe ori, la decese.Uneori, mai mor si persoane nevinovate, nu numai cretini inconstienti.

—-
CV
Gelu Vasile FRUNZA
General Manager, Fizician, Pilot aeronave, Instructor de zbor, ECSO & EXO, Bucuresti
Experienta

General Manager, Fizician, Pilot aeronave, Instructor de zbor, ECSO & EXO, Bucuresti
IT / TelecomSoftware / Programare
Februarie 1992 – prezent
Cercetare, Proiectare, Consultanta si Management pentru Sisteme Informatice Integrate si Proiecte in IT & C si Aeronautica.
Cercetator stiintific I, Institutul de Tehnica de Calcul – ITC – Bucuresti
IT / TelecomSoftware / Programare
Februarie 1990 – Februarie 1992
Cercetare in electrofizica si biofizica, proiectare si realizare de aplicatii software si echipamente electronice asistate de computer si dispozitive de automatizare si control procese industriale si de laborator.

Studii

Facultatea de Cibernetica Statistica si Informatica Economica, ASE, BUCURESTI
Master / Studii postuniversitare
2003 – 2005
Academia de Romana de Aviatie (SSAvC), BUCURESTI
Master / Studii postuniversitare
2002 – 2005
Facultatea de Fizica – Universitatea, BUCURESTI
Facultate (terminat)
1981 – 1985

Aptitudini
Autorul primului Sistem Integrat pentru Procesare Date in Management pe SCR.

Inventator – Certificat Nr. 82105/05.03.1981;
Brevet de invetie: 101585/01.02.1980; 82105/29.04.1983
Limbi straine

Franceza – Avansat
Engleza – Avansat

Competente
Lucrari publicate
Peste 150 de lucrari: 83 publicate si 29 premiate, Ex: Simpozionul Cadrelor Didactice si Elevilor – (Iasi 1978), Forumul Mondial al Tineretului si Studentilor – (Havana, Cuba 1978), Conferinta Nationala Cercetare Stiintifica si Inginerie Tehnologica – (Iasi 1978), Conferinta de Fizica Tehnologica – (Onesti 1979), Conferinta Nationala si Simpozionul Realizari in Tehnica Militara – (Bucuresti 1979), Conferinta “Programming 89”- (Druzba Varna, Bulgaria 1989), Conferinta Nationala Progrese in fizica – (Timisoara 1980), Conferinta Fizica Ionilor Grei – (Magurele 1986), Conferinta Fizica si Domenii Conexe – (Magurele 1982), Conferinta de Tehnologie Informatica , “Infotec 88” – (Bucuresti 1988), Conferinta de Electronica, Telecomunicatii, Automatica si Calculatoare “CNETAC”- (Bucuresti 1988), Conferinta si Simpozionul de Echipamente Periferice – (Bucuresti 1988) Conferinta Anuala de Semiconductoare – (Bucuresti 1984), Conferinta Nationala de Fizica (Mamaia 1996), Conferinta de Sisteme Automate si Informatice in Industrie “SAII”– (Bucuresti 1989), Conferinta Utilizarea Calculatoarelor in Procesul de Invatamant – (Bucuresti 1988), Conferinta “Realizari in Electronica Profesionala” – (Sangov 1987), Conferinta “Actualitati in Informatica Medicala” – (Focsani 1990), Conferinta Societatii Romane de Inginerie Clinica si Medicina Computerizata – (Bucuresti 1991), Congresul International de Logistica “AILOG” – (Bucuresti 2005), Conferinta Internationala de Materiale Avansate “ROCAM” – (Magurele 2006), Conferinta “C. Edge. Technology” – (S.U.A. Palo Alto California 1998), Conferinta “Computing & Robotics”- Universitatea A & M – (S.U.A., Galveston, Texas 2001) etc.

Advertisements

21 responses to “Tupeu si inconstienta de pilot

    • De fapt pe tine nu o sa te intrebe nimeni niciodata nimic….. tot o anonima ai sa ramai….”dobitoc”… in nici un caz…. teribilist poate…. mai citeste mai anonimo si tu in DEX sa vezi diferenta….. S-ar putea la cuvantul dobitoc sa gasesti si poza ta…..

  1. Noi amănunte au apărut despre Gelu Frunză, pilotul avionului care s-a prăpuşit în seara de sâmbătă spre duminică. Acesta a fost foarte aproape de a lua cu el o altă persoană în avionul morţii.

    (Giurgiu) după ce în prealabil fusese invitat la o nuntă. A băut destul de mult la petrecere şi a intenţionat chiar să fure mireasa cu avionul. Din fericire, mireasa a refuzat vehement să se urce în aparatul de zbor cu un pilot beat.

    Femeia era nimeni alta decât proaspăta soţie a proprietarului aerodromului, potrivit rtv.net. Mirele a aflat că pilotul, un celebru instructor de zbor cu o poveste de viaţa foarte interesantă, vrea să îi fure mireasa cu avionul şi a oprit această nebunie. Şi mireasa a refuzat, iar bărbatul de 51 de ani a plecat singur. La câteva minute, avionul s-a prăbuşit.

    Pentru avioanele ultrauşoare zborul este permis numai ziua şi în condiţii meteorologice normale.

    “Zbor neautorizat noaptea cu o categorie de avion care nu are voie să zboare noaptea. Pilotul a lovit cu planul stâng un dâmb şi vegetaţia care se afla pe acesta. Lovitura a dus la prăbuşirea aeronavei şi distrugerea acesteia”, a spus Sorin Cimpoeru de la Centru de Investigaţii şi Analiza pentru Siguranţa Aviaţiei civile.

    Gelu Frunză, pilotul care s-a prăbuşit sâmbătă noaptea după o beţie la o nuntă, a mai fost aproape de moarte în două rânduri

    În luna mai a anului 2010, instructorul de zbor Gelu Vasile Frunza se născuse practic a doua oară, după ce a aterizat cu bine cu avionul rămas fără o roată deasupra aerodromului Clinceni.

    Până la accidentul mortal de weekendul trecut, Gelu Frunză se putea considera unul dintre cei mai norocoşi piloţi din România. În mai 2010, se afla la manşa unui avion Zephir 2000, când el a fost nevoit să ţină aparatul în aer preţ de două ore, pentru a consuma combustibilul şi a putea executa aterizarea forţată.

    “Am aterizat cu bine, mă bucur că nu a fost un accident, ci un incident. Aici nu aveam voie să greşesc”, spunea Gelu Frunză atunci, la scurt timp după ce a aterizat. El mai avusese la activ un astfel de incident deasupra Carpaţilor, când i s-a oprit motorul.

    În mai 2010, lui Frunză i s-a rupt roata avionului în timp ce-l instruia pe cursantul său să facă manevre tip “touch and go”, adică să coboare până aproape de sol, apoi să ridice aparatul spre cer.

    Cine a fost Gelu Frunză?

    Gelu Vasile Frunză a fost fizician, informatician şi instructor de zbor. El a absolvit Academia Română de Aviaţie în 2005 şi a fost preşedintele unei companii care antrenează piloţi pentru aparate uşoare de zbor.

    • Mai anonimo…… de unde ai scos gogorita asta cu mireasa furata……???? Mai DOBITOACO…. ai fost acolo ???? L-ai cunoscut pe Gelu ??? Asa ai sa ramai…. o mare ANONIMA…..

  2. Foarte ciudata biografia acestui om care are atat de multe facultati..pacat ca nu avea toate facultatile mintale. cretinul dracului.
    Cu bani poti face orice in ziua de azi..CINE L-A LASAT SA SE URCE IN AVION E LA FEL DE VINOVAT.
    Ca nu cred ca era singur la petrecere.

  3. Iti scriu, dle blogger, in calitate de om care l-a cunoscut pe Gelu, din pacate prea puţin. Îţi scriu deoarece, insiruind toate realizările lui Gelu în materie de ştiinţă si management nu ştiu dacă ai vrut să-i relevezi viaţa anterioară zilei fatidice sau altceva. Era un om cu o viziune, cu un scop în viaţa si care a preferat să rămână în această ţară pentru a crea ceva. Nu toţi vor numai să aibă conturile pline, el nu ducea lipsa, nu toţi vor să emigreze, el ar fi putut, nu toţi vor să fie deputat sau senator si lista ar putea continua. El era un om de creaţie. Poate o nebunie de moment i-a fost fatidică. Aşa sunt oamenii de creaţie, au o nebunie a lor. Creatorul l-a luat mai aproape de El. Voi cei care aruncaţi cu noroi, dacă vă uitaţi în oglindă, ce vedeţi? Că voi se taie de Crăciun o mulţime, si mă refer la brazi. Probabil sunteţi la fel de înalţi toţi. Micimea sufletului si a gândurilor ne mănâncă pe majoritatea celor ramasi. Că el, se nasc puţini. Dacă a greşit a plătit însă mulţi îi vor simţi lipsa, vouă? Dumnezeu să-l odihnească si pe voi să vă invredniceasca!

    • Am vrut sa relev tocmai ca o nebunie-INCONSTIENTA de moment a dus la moartea lui.
      Nu te poti urca beat la mansa pe un avion ULM sau VLA si sa mai zbori si VFR pe timp de noapte.
      Bine ca nu a mai luat pe cineva cu el, acolo la Dumnezeu unde zici tu ca s-a dus.
      Nu ma indoiesc ca ar fi fost (pana sambata) un om inteligent.Ba chiar dimpotriva, din CV-ul sau asa rezulta.
      Mi se pare ciudat insa ca a urmat atatea facultati, ceea ce imi pune un semn de intrebare!
      Numai bine!

    • Iti multumesc pentru ce ai scris aici despre Gelu…. si eu l-am cunoscut si imi pare rau pentru ce s-a intamplat. O nebunie de moment….un teribilism… numai el stie ce a vrut sa faca si a luat asta cu el in mormant. Eu pot spune ca inteleg partial gestul lui necugetat de a se ridica de la sol cu avionul…. a vrut sa faca ceva nebunesc…. sa socheze publicul de acolo….. dar a iesit prost. Eu sunt unul din cei carora Gelu i-a incredintat mansa la zbor….a facut acrobatii cu mine…..si mi-a spus inainte de zbor….” vrei sa simti adrenalina 3D cascadorule ? ” Si mi-a placut…. Acum Gelu ne priveste de undeva de sus si cu siguranta regreta ce a facut. Hai sa-i pastram amintirea vie si sa-i oferim locul binemeritat in inimile noastre a celor ce l-au cunoscut pe Gelu Frunza omul ce a vrut continuu sa isi depaseasca limitele in toate domeniile. Ceilalti ….. niste anonimi……

    • Mai fă o dată clasele 1-4. Și dup-aia să ne vedem din nou cum mai scrii.
      Și sper să pui bine diacriticele!

  4. “Ca el, se nasc puţini. Dacă a greşit a plătit însă mulţi îi vor simţi lipsa, vouă? Dumnezeu să-l odihnească si pe voi să vă invredniceasca!” Despre morti, numai de bine!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s