Copiii Capitalei Capitaliste


Am vazut deunazi un tata cu baietelul lui in brate in RATB, aratandu-i micutului cabina soferului:”Uite tati, vezi, asta e panoul de comanda, panoul de comanda tati” si m-am gandit in sinea mea:”Ce oras perfect unde sa cresti un copil, Bucuresti.Plin de diversitate, bogat in viata culturala, cu o gramada de alternative de invatamant superior.Singurul oras din Romania unde un copil se poate dezvolta armonios, atat fizic cat si intelectual”

De fapt, n-am gandit deloc asa, m-am gandit ca mi-e mila de bietii oameni care fac copii in Bucuresti din simplul considerent ca doar aici si-au gasit de munca, si mi-e si mai mila de bietele lor odrasle condamnate la o viata de chin intr-un oras precum Bucuresti.Si mi-e sila de cei care fac copii cu buna stiinta in Bucuresti, adepti ai ideii exprimate de mine in status.
Oameni care fac niste copii pe care sunt aproape incapabili sa-i creasca: pleaca la 7-8 spre locul de munca, de unde se intorc la 5-6 seara.Cand mai ai timp sa cresti si un copil in situatia asta?
Cum sa devina un om normal la ce stil de viata este in Bucuresti?
Cum sa NU faca cancer pana in 30 de ani?

Leave a Reply

