Dr Alban


Ma deranjeaza medicii care se autointituleaza doctori, doar ca au ei impresia ca sunt mai prestigiosi asa.
Si mai mult, ma deranjeaza medicii tineri care au impresia ca le stiu pe toate, si care afiseaza un aer de superioritate fata de oricine.
Bine, cunosc un caz de superfrustrat care abia a intrat la medicina(la TAXA), dupa ce s-au mai retras altii, la redistribuire, si, imediat dupa asta, si-a tras vreo 300 de carti de vizita cu textul “Student medicina UMF Carol Davila” sub numele lui.

M-a deranjat azi o proasta(cred ca omai e si abonata la blog, dar nu-mi pasa daca vede asta, cu atat mai bine, ca i-am spus o si azi) care se chinuia ea sa mi explice ca eu sunt inginer si am gandire de inginer si nu am eu cum sa inteleg cum functioneaza mecanismele umane!? Hai nu zau, fa, proasto, ai citit si tu cateva carti, ai facut niste practica(nu destula, ca esti extrem de tanara) si ai impresia ca le stii pe toate.
Fa, proasto, ecograful ala pe care abia stii sa il utilizezi e facut de oameni care CHIAR GANDESC(acei ingineri pe care ii desconsideri tu), la fel toate aparaturile cu care intri tu in contact ca medic.

Incerca individa sa-mi explice ca eu nu pot interpreta rezultatele analizelor, ca numai ea poate!?
Mda…

Si mai imi aduc aminte de un aurolac care imi spunea, pe cand eram in liceu, ca el va da la medicina si va fi stimabilul DOMN DOCTOR, iar eu, daca voi da la politehnica, voi fi un amarat de inginer pe care il va chema el cand i se va strica masina, si o sa ma puna sa ma murdaresc de ulei reparandui-o :)).Cam la asta se rezuma cunostinta lui despre lume…

Revenind, toti pseudodoctorii astia care se cred un fel de Mesia pe pament, din singurul considerent ca o gramada de amarati(preponderent multe babe si multi mosi) fac coada la ei la usa pt niste retete/pastile ar trebui sa isi vada de mediocritatea lor.
Vorba aia, cine e prea prost incat sa le aiba cu stiintele reale-alea care te fac sa gandesti-dau la medicina ca acolo e de tocit.
Pacat ca astia au pe maini vieti umane, care nu se repara, si nu piese/aparaturi care se pot inlocui dupa ce se strica.

Leave a Reply

