petice


Stiu ca economia de consum este nu numai incurajata, dar sustinuta pe orice cai la nivel mondial, insa este foarte urat cand, de fiecare data, trebuie sa achizitionezi porcarii la calitate extrem de proasta, care sa se strice instant, din simplul considerent de a cumpara din nou.
Cel mai mult ma enerveaza atat electronicele, dar si chestiunile/piesele de bicicleta..
Cum ar fi kitt-ul de pana(peticele si adezivul) de la Rich Sport http://www.e-richproducts, o firma fantoma din Romania(China-RICKY IMPEX SRL)
Te caci in ele de produse oferite de aceasta firma, si, pe aceasta cale, as dori sa le fac antireclama(asta in cazul in care ar fi cineva care sa caute date despre aceasta firma fantoma pe internet)
Teapa mare nu mi-am luat de la ei, parca am dat 4 lei pe kitt-ul de pana de bicicleta, dar este vorba de gest: ca pierd timpul sa imi fac pana, apoi cand umflu camera se dezlipeste instant peticul.
Si apoi imi cum[par o alta camera, productie tot China, bineinteles.Nu ar fi mai bine daca aurolacii astia de chinezsi s-ar reproduce mult mai putin, si ar face lucruri de calitate, decat sa faca numai cacaturi care sa se strice, pt ca apoi sa cumpere iar lumea?
Mi s-ar parea tare daca nu ar mai cumpara nimeni de la ei, dar este amuzant sa ma gandesc la asta in era in care TOTUL se produce in China.Pentru ca asa este mai profitabil la nivelul marilor corporatii.
Hai pa!

Leave a Reply

