Despre viata la camin part II


Asa cum, in urma cu peste 2 ani, va vorbeam aici despre experientele mele la camin, revin cu partea a doua, asa cum am promis.
Asta ca sa vin in ajutorul celor care vin in anul universitar 2012-2013 la Bucuresti, si doresc sa stea la camin.
Eu, personal, tot la camin as sta, daca as da timpul inapoi, dar doar din considerente finainciare.Ca de imbolnavit de nervi, am reusit cu succes.
Ca o scurta recapitulare a ceea ce gasiti in articolul Despre viata la camin part I

  • Am povestit cum in anul I am stat in Regie cu o serie de oligofreni, etalon de cocalari-toti sunt acum niste ratati.

 

  • In anul II, am stat, de data aceasta in caminul LEU A cu un viitor drogat si cu un bolnav fizic si, mai ales, mintal.

 

  • In anul III am revenit in regie.De aceasta data, colegii de camera au fost mult mai ok(chiar daca unul incepea sa injure in somn in te miri ce limba).

 

  • In anul IV, am stat cu unul care avea probleme cu somnul si imi zgaltia patul ca, vezi doamne, il deranja sforaitul, si cu inca un tip care, la un moment dat, s-a trezit sa ne-o aduca pe gagica-sa in camera vreo 2 luni.

In anul V, dragii mei viitori studenti wannabe, am nimerit in caminul P20 si ceva din regie, cu un adevarat psihopat.
Un individ cu severe probleme mintale, din Valcea.Avea manii care mai de care mai ciudate.
Isi inghesuia toate lucrurile in diverse locuri cu scopul de a economisi spatiu.Sub o aparenta curatenie in camera, indivizul ajunsese sa imi incolaceasca firul de la incarcator pe degetul mic, si sa mi-l puna pe acesta intr-un colt, din aceleasi considerente.
Avea pretentia sa il sun de fiecare daca cand nu pot ajunge in camera, cand intarzii, sau cand vin mai devreme.Chiar a indraznit sa imi impute ca de ce nu l-am sunat cand am venit dupa orele 23.
Din fericire, am impartit camera cu acest bolnav mintal doar un semestru, dar aceastta perioada nici nu poate fi descrisa in cuvinte.Este momentul cand am inceput sa ma imbolnavesc de o boala ireversibila pe fond nervos.
Am incercat sa blochez ca si amintire mai toata acea perioada.A fost groaznica.
Mastresa cu sms-urile pana si de Craciun, cand eram acasa, cu reprosul ca de ce nu i dau mesaj de ‘Craciun Fericit’, ca el vrea sa fim niste colegi atat de buni de camera, incat la final sa ne despartim cu ‘lacrimi in ochi’.
In cel mai sincer mod, va spun ca imi era teama cand dorm sa nu ma injughie in somn.
La venirea iernii, dobitocul si-a cumparat un calorifer electric pe care il tinea in timpul noptii la maximum.In fiecare noapte, Aerul era irespirabil, toate transpiratiile curgeau pe mine.Desi pana si ma-sa , o alta nebuna, care mai venea din cand in cand la camin, i-a spus ca e prea cald, si timpita aia de pseudo gagica-sa cu care mai venea, si eu si alti colegi ii spuneam, el tot pe a lui o tinea , ca e prea frig, in acceptiunea lui de bolnav mintal.
Asta ca sa nu mai vorbesc ca tot timpul imi umbla la lucruri sa le pune el sa nu ocupe spatiu, nu aveai voie sa misti nimic, totul sa stea la locul lui, si cate si mai cate.
Lucul acestui individ , cu siguranta, si de departe, nu era decat la nebuni, la balamuc, si nu intr-un camin studentesc.Ma rog, Regie e un fel de balamuc.Imi povestise el la un moment dat, cum a auzit pe palier noaptea tipete cu : ajutor, sariti ,a ma omoara.Si dimineata , cand a iesit, a vazut singe peste tot, inclusiv pe pereti, si politia criminalistica.Ma rog, si in cazul asta, tot moldoveni cica ar fi fost: ce uimire!
Despre anul VI, mai incolo.
Atunci am nimerit cu alt psihopat, care dormea mereu cu draperiile trase, ca sa vada lumina soarelui, si nu le inchidea sub niciun chip.
La fel, alt suparat pe motiv de sforaiala, care facea ca toti dracii.
Alt om care imi parea tipul psihopatului.
Comentarii?

2 responses to “Despre viata la camin part II

  1. Pingback: Viitorul celor care temina astazi liceu in Romania | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

