om si uam


Amu’ …, o fi ceva cu mine(ceva timp am crezut asta, dar timpul mi-a demonstrat ca nu).
Ideea e ca, de la gradinita, si pana dupa facultate, aveam colegi despre care nu mai vroiam sa aud nimic dupa.
Indiferent de ciclul de invatamant, mi-a fost dat sa impart clasa/grupa cu o serie de indivizi/individe pe care, pur si simplu, nu doream sa ii mai vad.De a caror existenta voiam eminamente sa uit cu proxima ocazie.
Se spune ca de la fiecare om ai ceva de invatat.Sunt de parere ca de la unii oameni ai de invatat doar prin deductie negativa.
Ceva de gen: ‘sa nu fac niciodata asa!’ Sau, ‘daca vine fata mea cu unul din astia acasa, sa ii joc in picioare pe amandoi’.
Genul de oameni cu o gandire subpitecandropica, despre care pana si un mediocru s-ar mira ca sunt in stare sa respire in mod corect.Genul de oameni care incerca sa impuna si altora un stil de viata, sau un amalgam de idei de-a dreptul cretinoide, fara niciun fel de corespondent in logica sau bun simt.
Din pacate, toata viata iti este dat sa te lovesti si de astfel de personaje.De la maturatoare care se cred patroane, ori vanzatoare/functionari publici pana oameni cu functii extrem de inalte(politice, ierarhico-social) ori (pseudo)formatori de opinii.
Ar trebui sa existe o modalitate de a diferentia acest tip de persoane.Una care sa dureze undeva la o secunda-doua.
Din fericire, exista cateva metode, care, insa, in acceptiunea unora, sunt eronate.Eu unul, prefer sa etichetez in continuare asa cum mi se nazare.Si mi-e bine asa!

Leave a Reply

