Colectie cartele telefonice


Nici nu stiu ce cautam prin lucrurile vechi, si am dat peste colectia mea de cartele telefonice, m-am gandit sa le scanez pe cele mai interesante, si sa rememorez timpurile trecute.Tot cu aceasta ocazie am dat si de albumele mele filatelice, dar si de colectia de reviste de Mickey Mouse de la Egmont Romania.Dar mi e lene sa le aranjez pentru poze, asa ca doar am facut un scan dupa un top 10 cartele pentru mobil, si un top 10 de cartele pentru telefoane publice de la Romtelecom..

Leave a Reply

