Secta NuSkin si acolitii sai


Am mai scris, in urma cu aproape un an, despre mega escrocheria afacerea Nu Skin Romania.
Este vorba despre o jmecherie piramidala de tip MLM(Multi level marketing), in cadrul careia ti se promite ca vei castiga pana la 10.000 euro pe luna, fara sa faci nimic.
De altfel, si Andreea Liptak a fost data afara de la PRO TV pentru ca , alaturi de sotul ei, promovau aceasta teapa.Ori din prostie crasa(motivul pentru care intra in genul asta de asa zise afaceri majoritatea oamenilor), ori pentru ca erau foarte bine platiti.

Se pare că unul dintre motivele pentru care Andreea Liptak nu mai este pupitrul Ştirilor ProTV este faptul s-a implicat alături de soţul ei, Răzvan Spiridon, şi el fostă vedetă ProTV, într-o afacere cu produse cosmetice foarte scumpe.

Ca in majoritatea sectelor, acolitii fac parte dintre persoanele cu retard mintal sau cu un IQ extrem de scazut.
Ca exemplu, o sa v-o prezint pe urmatoarea tipa,careia, din mila, nu am sa ii dau numele real.Sa zicem doar ca repeta de vreo 3 ani un an de facultate, ca a luat cu imprumut 1000 de euro ca sa intre in aceasta”afacere”, si ca in prezent, nemaiavand bani de chirie, sta pe unde apuca(pe la diversi prieteni binevoitori, prin Bucuresti):
Beheader

CE ZICI MA?

Sectanta de la Nu SKIN
hey buna

la munca

tu?
Beheader
Yesterday
Beheader

LA FEL

ESTI CAM SCUMPA LA VORBA

SI LA VEDERE
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

:))

pai cam da

plec dim la 8 de acasa

ma intorc seara la 10
Beheader
Yesterday
Beheader

poi?

pipera too far away?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

eh curu

nuskin + oracle = 10 seara
Beheader
Yesterday
Beheader

dar ti ai recuperta aia 1k ?

pe care i ai bagat in nuskin?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

logic

ti-am zis de la inceput
Beheader
Yesterday
Beheader

:))

si cati bani castigi /luna de la ei?

cu fac cum mai stai?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

pai pe 3 octombrie numai o sa fac 10.000 de euro intr-o zi

daca totul mrge bine

Beheader
Yesterday
Beheader

wow

super

:))

ce faci q ei?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

o sa fie o lansare

de produs in premarkting
Beheader
Yesterday
Beheader

aham

p unde mai stai?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

plaza
Beheader
Yesterday
Beheader

kewl

tot kirie?

sau iti iei apartament? [:D]
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nu am timp sa ma duc sa-mi caut sa-mi9 cumpar apart

e prea mare bataia de cap

si n-are rost
Beheader
Yesterday
Beheader

dar deja ti ai strans bani [:D]
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

e curu

n-am strans bani pt nimic

nu am nimic planificat
Beheader
Yesterday
Beheader

ma refeream asa

la suma

daca ai de un apartament

de la nuskin
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nu-ti s-pun nici o suma

daca vrei as faci bani o sa vezi

daca nu nu
Beheader
Yesterday
Beheader

:))
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nu pierd timpu cu lenesi

vii si vezi cati ban9i faci
Beheader
Yesterday
Beheader

pai daca nu spui nicio suma o sa presupun ca nu prea ai facut decat cateva sute de ron
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

bine
Beheader
Yesterday
Beheader

cu un efort destul de mare
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

presupune tu asta si vezi daca poti sa dormi linistit

:))

si succes cu orice intreprinzi

o sa ai nevoie
Beheader
Yesterday
Beheader

:))

oke

in rest ce ai mai facut?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nici cand ti-m zis ca-mi recup banii nu m-ai crezut

acum ca i-am recuperat iar incpi

n-o sa intrii niciodata pt ca tremura chilotii pe tine

:))

indif cati bani fac eu

si chiar daca ti-as arata extrasele de cont tu probabil tot n-ai reusi9 sa faci 10 centi din nuskin
Beheader
Yesterday
Beheader

putem sa vb despre altceva?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nup
Beheader
Yesterday
Beheader

:)))))))))

de ce?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

ca eu nu fac nimic altceva

si e singurul lucru de care vorbesc
Beheader
Yesterday
Beheader

poi ar trb sa iti faci si u timp pt o viata

parca ai fi spalata pe creier

de o secta
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

asta e si ideea , prefer sa fiu spalata de creier asa, decat spalat ca tine de TV

:)))
Beheader
Yesterday
Beheader

soory, dar eu nu ma uit la tv

nici nu am tv
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

eu sunt spalata pe creier sa fac bani si sami imbunqatatesc viata, tu esti spalat pe creier sa ai boala pe tigani

cred ca prefer varianta mea multumesc

Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

:)))
Beheader
Yesterday
Beheader

ce legatura au tiganii cu anything??????????

omg gal
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

:)) hai ca vb alta data
Beheader
Yesterday
Beheader

oke
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

ca n-am timp acum de discutii d-astea

suna-ma cand vrei sa faci ceva cu viata ta
Beheader
Yesterday
Beheader

eu prefer sa fac sex, thank u
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

si eu , aprox in fiecare seara dupa 10 noaptea

dar numai cu antreprenori

:)))

vitality – creste performanta sexuala remember

?

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

ahahaha

eu nu am nevoie [:D]
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nu tre sa ai nevoie

:)))

o imbunatateste oricum

:)))

silly
Beheader
Yesterday
Beheader

dar antreprenor e cineva care are o afacere

nu care e intr o secta [:D]

my opinnion
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nici o alta afacere nu e la fel de buna ca asta

:))

aia sunt antreprenorii adevarati

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

numai ca nu se numeste anteprenor

te numesti sponsor sau cum va spuneti voi
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

da tre sa ai spiritu de antreprenor ca sa intelegi afacerea asta

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

mai era caritasul, fmi-ul

Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

:))) alea sunt piramide papusa

asta nu-i piramida

da tre sa stii diferenta

si tu n-ai stat nici pan la planu de compensare

:)))
Beheader
Yesterday
Beheader

este mlm

cu faq cum mai stai?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

biiinee [:D] hai ca vb alta data

pa-ap
Beheader
Yesterday
Beheader

=))

pa-ap si tie

o sg intrebare: de ce mai lucrezi la o multinationala daca o duci asa de bine cu nuskin? de ce pierzi 8 ore pe zi, cand ala ar putea sa fie timpul tau liber? nu asta era conceptul nu skin? castigi o gramada de bani si ai o gramada de timp liber?

tu pari sa nu ai timp nici sa te duci la wc, din cate spui
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

cand casxtigi timp de 6 luni de 3 ori mai mult decat la munca atunci te lasi

si apoi, de unde crezi ca iau prospectii?

:)))
Beheader
Yesterday
Beheader

da, pai sa imi spui cand trec alea 6 luni :))
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

tu crezi ca te mai caut?

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

pai numai asa, sa ma oftici
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

nu am ce face cu oameni ca tine, ai preferat sa stai in diabet decat sa te tratezi

eu nu lucrez cu astfel de oameni

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

numai ca eu nu am diabet
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

si nici n-am interes sa te oftic
Beheader

si 2- diabetul nu se trateaza cu mlm

[:O]
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

am lucruri mai bune de facut cu timpul meu

bine daca nici cu universitatea stanford nu se trateaza

si nici cu purdue

atunci succes
Beheader
Yesterday
Beheader

eliana, vb de parca ai fi de la martorii lui iehova :))
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

si tu vb ca un om f f mic

:))
Beheader
Yesterday
Beheader

am 1.82

si btw, toti oamenii sunt mici

nu e nimeni mai mare

ti a bagat cineva in cap ca cine e la nuskin e om mare, si restul sunt mici :))
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

:))

biiine

hai ca ti-am zis ca n-am timp
Beheader
Yesterday
Beheader

zi mi si mie: ai castigat mai mult de3 -4-500 ron de la nu skin?
Sectanta de la Nu SKIN
Yesterday
Sectanta de la Nu SKIN

vb alta data :))
Beheader
Yesterday
Beheader

oke

spor la munca, in afaceri, si in pat cu antreprenorii, dar numai dupa 10 seara

One response to “Secta NuSkin si acolitii sai

  1. Stimabile ,
    Dai dovada de o lipsa imensa de informatii (oare) sau de un ardent zel de scris aiurea, numai de dragul de a scrie .
    Nu skin nu e cu nimic deosebit de Avon, Herbalife, Oriflame, etc!!
    Toate sunt sistem MLM si nu au nici o legatura cu sistemele piramidale tip Ponzi.
    De fapt toate firmele mari din Romanica functioneaza mai nou in sistem MLM; regula de baza, daca vinzi esti platit( ai un oarecare comision). S-au dus vremurile in care puteai lucra in vanzari cu salariu mare ; acum salariul este mic si grosul veniturilor ti le faci din vanzari, din cat de mult si de puternic te implici in politica comerciala a companiei. Perfect normal ,nu ??? Tu cum ai plati un angajat, nu tot in functie de performanta??? Cam tot asa sunt platiti si cei care vand bere, tigari, biscuiti,materiale de constructii, etc! Daca te uiti in familia ta, in mod sigur ai oameni din secta MLM (sigur ai vre-o matusa care te alearga cu un catalog AVON sau vre-un unchi care te trage de maneca sa-ti cumperi asigurarea de la el si nu de la altii!
    Deci prietene,asta e realitatea!! Si daca stii sa vinzi (orice, nu ma refer in mod special la nu skin) ai castiguri si comisioane grase; daca nu poti, stai si scrii articole invidioase despre cum ne inseala altii!!!! Desi numeni nu ne baga mana in buzunar, ultima optiune este mereu a noastra!!
    Matalutza ce lucrezi de nu stii chestiile astea?
    Sectanti sunt cei care sunt intr-un sistem MLM si alearga multe ore pe zi sa vanda ceva marfuri, pentru niste castiguri uneori chiar impresionante, si ceilalti care stau pe margine si nu fac nici un efort (caci a critica pe cei care intr-un mod sau altul au abilitatea si puterea sa castige un ban nu se cheama efort). Dar aceasta a doua secta este la fel cu prima : unii sunt fanatici ,muncesc, castiga, ceilalti sunt la fel de fanatici , critica si nu castiga!!!!
    Deci, este doar chestie de optiune! In care secta vrei sa fii??
    Cu stima,

Leave a Reply

