Fructele si sanatatea din ele




De cand am inceput sa imi fac suc natural, fie cu storcatorul de fructe, fie cu blenderul, am sesizat, ca, dupa o zi de tinut, chiar si la rece, acesta capata gustul de antibiotic, si e numai bun de aruncat.
Initial am crezut ca este vorba de procesul de fermentatie, dar experimental am constatat ca acesta survine in urma a 2-6 zile de tinut la temperatura camerei.
Asa ca unicul motiv pentru care m-am gandit ca sucul capata gustul de antibiotic, este acela ca fructele sunt injectate cu conservanti si E-uri.
Dupa 2 saptamani de cand am cumparat 4 Kg de portocale, am verificat singura portocala neconsumata, pe care am lasat-o pe masa, la temperatura camerei.Mai mult de atat, a mai si batut soarele in ea in anumite momente ale zile, uneori temperatura fiind chiar mai mare decat ar trebui sa fie normal intr-o camera.
Cu toate acestea, portocala arata fix ca cu doua saptamani in urma, si, dupa taiere, nu parea a fi mai veche de mai mult de 2 zile.
S-a zis si cu iluzia mancatului fructelor sanatoase.
POrtocalele le-am luat din Real, dar sunt convins ca de oriunde le-as fi luat, ar fi asijderea.
Trist.Nesanators.Cancerigen.

One response to “Fructele si sanatatea din ele

Leave a Reply

