gingul si sengul


Materialul l-am scris pentru a vedea daca a mai sesizat cineva legatura dintre Ginseng si Dureri/intepaturi in piept

-În China, aproape că nu se găseşte reţetă prescrisă de medic care să nu conţină şi ginseng. suna reclama de pe toate prospectele de ginseng
Zi sa morit tu! Ai fost tu vreodata in China?
Dintre toti chinezii pe care ii cunosc(si cunosc destui) niciunul nu ia ginseng.

In schimb, eu am luat o perioada.


Cum a fost? Nicicum. Initial am luat de la un producator din China, si mi-a dat ameteli.Mai multi care au luat gingobiloba, si un cititor al blogului care a luat ginseng s-au plans de aceste simptome.
Asa ca am trecut pe ceva care mi s-a parut ceva mai natural.Si evident, mai scump.
Avand in vedere ca de la Dacia Plant mai luasem si tinctura de telina, am zis sa merg la farmacia inimiiii cateeenaaa sa imi iau de acolo.Si pretul a fost pe masura.
Dar, in perioada Craciunului am avut niste arsuri ca dracu in capul pieptului, mai ales dupa ce beam.
Am pus asta pe seama alcoolului.O secunda m am gandit si ca ar fi de la ginseng.
Am facut pauza de alcool si ginseng, au trecut.Dar au fost groaznice.
Dupa sarbatori, am reluat consumul de Ginseng.Surpriza, in aceeasi perioada dupa ce am inceput sa consum ginseng, ca si dupa prima data, au reinceput durerile si intepaturile in piept.
Uitasem initial de ginseng, dar apoi am facut legatura dintre cele doua.
Astazi am renuntat la Ginseng.Nu stiu ce contin pastilele astea, dar in niciun caz nu contin ceva bun.Mai bine fructe, si atat:) Au destui antioxidanti.
Daca a mai intalnit cineva simptomele astea, sa le impartaseasca si el.

One response to “gingul si sengul

  1. Eu iti recomand vinul rosu. Contine foarte multi antioxidanti.
    Impaci capra si varza :D!

    Am luat si eu gingseng si gincobiloba(ceva de genul) in timp ce consumam produsul lui Bahus, dar n-am avut probleme.
    Am sa mai incerc urmatoarea saptamana aceste produse si voi reveni.

Leave a Reply

