femeie service



Nu stiu daca in nomenclatorul de meserii se afla asta, dar cert este ca unii angajeaza.

10 responses to “femeie service

  1. Dar mai interesant , este ca probabil o greseala de tastare – se vede cu ochiul liber – iti pare tie interesant , intratat incat sa o postezi pe blog, dar in lipsa de subiecte bune si un nimic ca asta iti poate umple pagina. in rest e ok.

  2. Atunci , macar ar fi trebuit sa stii ca “service” inseamna serviciu, oricum nu are niciun chichirez , mie imi pare destul de corect. Cauta alte motive de ras , asta nu are nici haz , nici vreo greseala colosala! Asta e . Altceva mai interesant n-ai gasit?

  3. in nomenclatorul de meserii nu exista femeie service, nici macar daca e femeie la service auto. 🙂
    am gasit, mai cauta pe blog.
    Nu , nu e corect, dar asta nu inseamna ca e greseala colosala, am zis doar ca e funny.
    E si postat la categoria funny, nu la penibilitati

  4. Hai lasa-ma cu nomenclatorul , ca asa nu exista nici mercendising , nici training, dar se folosesc in limbajul curent, exact asa cum tu ai categoria FUNNY, dar nu este amuzanta! Eu nu fac decat sa-ti spun ca nu e nici macar funny, si ca e chiar corect. Oricum e treaba ta , blogul tau… Te las.

  5. fiecare crede ce vrea, dar tu deja te incadrezi la penibil, si eu te las, ca deja logica te a lasat demult, la fel ca si simtul umorului, dar si cel al penibilului.pup!

  6. E FOARTE GREU SA INTELEGI RIDICOLUL , TI-AM DAT EXEMPLU DE FAPT, DE GRESELI , PE CARE LE POATE FACE ORICINE SI TU IN NAIVITATEA TA SA LE POSTEZI PE BLOG.
    eu, chiar nu te-am jignit , dar asa e, ai dreptate , ce cauta cititorii la tine pe blog!
    sa-mi fie invatatura de minte, sa-ti mai dau vreun click!

Leave a Reply

