Antreprenor non profit


Poftim email:

Buna ziua,

Ma numesc Dragos Popa, am 16 ani si sunt Presedintele Fondator al Festivalului National de Muzica pentru Copii si Tineret ‘Ecoul Pietrei Craiului’. La varsta aceasta am reusit sa pun bazele festivalului si sunt bucuros ca am reusit sa realizat acest proiect.Recunosc ca nu as fi reusit fara sprijinul autoritatilor.

Doresc in continuare sa incerc sa promovez tinerele talente ….pe cei de varsta mea, insa nu o pot face singur, deoarece am nevoie de sprijin.

In continuare m-am gandit sa creez un website, mai exact un Centru Cultural Virtual de Informare care sa aibe la baza scopuri reale. Fiind un proiect non-profit imi permit sa solicit ajutorul dumneavoastra. Pe langa celelalte lucruri de care am nevoie, este necesar un spot publicitar VIDEO (varianta audio am primit-o ca sponsorizare) care sa fie de aproximativ 30 de secunde.

Spotul video ar trebui sa fie ceva reprezentativ…..ceva despre arta …cladiri culturale celebre ….. etc. Pentru a va face si dumneavoastra o impresie va pot trimite spotul audio daca doriti.

Daca va intrebati ce beneficii aveti dumneavoastra….. nu stiu sa va raspund, deoarece aceasta intrebare nu ar trebui sa fie pusa….

In cazul in care considerati ca puteti fi de ajutor, astept sa ma contactati.

Multumesc mult !!!

-Dragos Popa
http://www.ecoulpietreicraiului.ro

PS: “Dati un leu pentru Ateneu” ?!

Avand in vedere “Daca va intrebati ce beneficii aveti dumneavoastra….. nu stiu sa va raspund, deoarece aceasta intrebare nu ar trebui sa fie pusa….”, eu nu am sa mai comentez pe marginea acestui email, ci doar am sa afisez o poza cu cel care a trimis emailul:

One response to “Antreprenor non profit

Leave a Reply

