Miniinterviuri


Sa ne radem putin de oamenii cu nivel scazut de intelect, datorat atat socialului, cat si educatiei, nu neaparat informatiei genetice:

1. Care este cea mai mare realizare profesionala de pana acum?

Cea mai mare satisfactie pe care am simtit-o de-a lungul timpului a fost cand am ajutat la cresterea vanzariilor unei firme cu peste 30%(Bioderma) datorita muncii pe care am depus-o. Asta m-a facut sa realizez ca am o influenta asupra oameniilor si m-am facut inteleasa. De asemenea am primit multa incredere in mine.
O alta realizare pe care am avut-o si inca o dezvolt este faptul ca sunt inscrisa la cursuri de specializare la Microsoft si sunt sigura ca imi vor fi de mare folos in viitor. Ma regasesc in tot ceea ce fac si consider ca asta este cea mai mare realizare a mea pana acum.

2. Care este cel mai mare esec profesional de pana acum?

Nu consider ca am avut vreun esec pentru ca din fiecare job si fiecare greseala invatam. Astfel nu putem vorbi de un esec.

3. Unde va vedeti peste 5 ani?

Peste 5 ani ma vad lucrand la o firma de IT multinationala fiind foarte mandra de munca pe care o realizez si, desigur, pe langa acest job imi dezvolt propria firma de IT sau WebDesign cu multa pasiune si suflet.

4. Care este cel mai mare vis pe care-l aveti? Care este idealul dumneavoastra in cariera?

Idealul meu in cariera este sa fac lumea multumita din jurul meu, sa fie mandrii de proiectul pe care-l realizez si sa invat mereu ce e nou astfel incat sa ofer servicii de cea mai buna calitate.
Cel mai inalt punct al carierei mele este succesul proprii mele afaceri din domeniul IT.

5. Care este jobul care credeti ca vi s-ar potrivi cel mai bine?

Jobul care mi s-ar potrivi cel mai bine este unul care impune sa fii un om destept si sa-ti pui mereu mintea la contributie pentru a gasi solutiile cele mai bune in ceea ce faci. Deasemenea un job in care este colectiv tanar si mult spirit de echipa si pofta de munca.

6. Descrieti compania ideala in care ati dori sa lucrati?

Compania ideala pentru mine este una multinatioanala sau o companie mare de IT(programare softwhere, hardware etc.) unde orice proiect devine o provocare pentru mine pentru a-mi demonstra ca se poate mereu realizarea unui proiect si mai bun.

7. Care este departamentul in care doriti sa lucrati ( aveti dreptul la o singura alegere )? Explicati de ce credeti ca sunteti potrivit si de ce ati facut aceasta alegere!

Eu consider ca depinde de fiecare companie ce departament voi ocupa, deasemenea depinde de munca pe care o depui, cate riscuri intra si calitatea ei. Mereu doresc sa ajung cat mai sus dar desigur numai prin munca multa. Las la alegerea directorul companiei sau cel care este responsabil cu asa ceva sa faca aceasta distribuire.

8. Detaliati personalitatea dumneavoastra ( hobbyuri, aspiratii, ce va motiveaza, stil de viata si lucru, etc ).

Prietenii si cunoscutii ma caracterizeaza ca fiind o fata optimista, echilibrata psihic in orice situatii grele, dinamica si mereu cu zambetu pe buze.
Imi place foarte mult sportul si dansul de aceea practic baletul de la 5 ani iar dans am facut timp de 3 ani. La scoala generala “Liceul de Arta” am invatat sa-mi dezvolt atentia distributiva deoarece am studiat pianul timp de 8 ani. Acest lucru ma ajuta foarte mult in viata pentru a-mi gasi echilibrul si odihna psihica de care am nevoie cateodata.

Leave a Reply

