Dezambiguizarea rebrenduizarii


Sau, cum se romanizeaza branduri internationale, odata ce-si fac filiale pe meleagurile mioritice.

Ca si cu firme mari care au venit in Ro pentru a construi autostrazi(ex Bechtel),care au reusit sa se adapteze la politica: “las-o ba, ca merge asa” .. si banu’ curge, la fel se intampla si cu alte branduri.
Un exeplu recent este reteaua de clinici privata Medicover, care, mai nou, am vazut ca isi fac reclama intensa prin printuri afisate pe Calea Victoriei ca fiind un spital de calitate, la standarde europene.

Mie insa , atat spitalul din Victoriei, cat si cel de la Unirii(de fapt e la Budapesta, vis a vis de saormeria Dristor, pe calea Marasesti),mi-au creat impresia de niste mici afaceri de familie(o familie mai instarita si mai mare, ce-i drept).
Nolens volens, ce-i drept, mai mult volens, am avut si eu de a face cu aceasta retea de megaclici.pardon, clinici.
Impresia lasata in ambele cazuri a fost de niste toape postate pe post de receptioniste, atat la intrarea principala, cat si la receptiile de pe sectii,si niste doctori cu experienta aproape de 0.In primul caz o doctorita mai in varsta, dar mai….slab pregatita, si in al doilea caz, o tipa probabil proastapat(ortografiat in acest fel cu intentie) iesita de pe bancile facultatii, care probabil acum facea practica.
Cert este ca impresia despre clinica Medicover este ca are ca politica efectuarea de analize cat mai multe, chiar daca nu sunt necesare, cu scopul de profit.Nu este nimic anormal, la fel functioneaza orice business.normal este ca aici este in discutie sanatatea unor oameni.
Lasand deoparte parerile celor remunerati de acest grup mediacal,pentru a crea continut pozitiv in online, iata si ceva mai putin pozitiv:

Despre clinica din Victoriei:

Dr. Cristian Andrei trebuie evitat de femeile care vor sa-si faca o ecografie transvaginala. Mi-am facut programarea cu trei saptamani inainte. In ziua cu pricina am fost chemata mai devreme cu 10 minute si am intrat in cabinet dupa 20 de minute. Medicul era in intarziere cu programarile, asa ca ecografia a fost una facuta in graba. Nu mi-a raspuns la nicio intrebare cu caracter medical si m-a tratat cu sictir. Toata consultatia, desi ar fi trebuit sa dureze 20 de minute, a tinut circa 6-7 minute, cu tot cu imbracat si dezbracat. Am iesit din cabinet foarte nelamurita si profund nemultumita.

Despre clinica din Pipera:

Anul trecut am avut o inflamatie, si am fost la ginecologie in cadrul acestui spital,am intalnit o doctora foarte buna, parca Roxana o chema, tanara si foarte draguta. Dar de laboratorul clinicii nu am fost multumita pentru ca desi se vedea cu ochiul liber ca am probleme si doctora vedea acest lucru… analizele ieseau bune (secretie, urocultura) Si le-am tot repetat la Medicover. In final am plecat la alt cabinet si s-a rezolvat problema.

Despre clinica din Marasesti(cica Unirii):

Medici incompetenti, medicoverul este doar o fatada, in spate se ascund multe probleme, sefi incompetenti care asteapta sa aiba in subordine niste slugi devotate, analize care se lucreza cum se lucreaza, etc… nu recomand Medicover….

Am fost la Medicover de la unirii, care, de fapt e la doua statii de unirii, dar, ma rog.M-am mirat ca mi au facut programarea peste o jumatate de ora, dar am zis ca poate nu au clienti la ora aia.Desi m am dus pt cu totul altceva, recoltare flora,o doctorita foarte tanara mi a spus ca am uterul orientat in jos, ca ei asa i se pare.I am spus ca doctorul meu este in concediu, dar ca din cati medici ginecologi am vizitat,de-alungul anilor, niciunul nu mi a mai spus asta.Atunci tipa zice, “aaa, poate nu e, asa cred eu, poate..mi s a parut”.Pai noi mergem cu “poate, cred, nu stiu sigur”? Ca doctori? Eu una nu ma mai duc niciodata la clinica aia.Ever.

Te duci acolo cu incredere si inima curata, platesti de te rupi, si cand vii dupa rezultate, iti dau o foaie printata cu niste chestii de nu stii nici daca ai sida, nici daca esti pe moarte.daca vrei sa ti o interpreteze, tre sa mai dai o gramada de bani, si nu asa, doar cu programare, desi nu e nimeni acolo.Niste gunoaie astia de la Medicover.NU VA RECOMAND MEDICOVER!!

Leave a Reply

