Perceptie


Refereitor la articolul asta

Daca eu trec in nefiinta,si daca dupa ce trec in nefiinta,nu voi mai fi nimic…atunci nu treci si tu in nefiinta,si tot ceea ce m-a inconjurat pana acum?Oare nu tot universul trece in nefiinta din moment ce el nu il mai percep,fiindca eu nu voi mai fi?Pare paradoxal…caci eu stiu ca dupa ce voi muri restul lumii va continua sa traiasca,dar totusi…dupa ce eu nu voi mai fi nimic nu va mai fi….pentru ca la nivelul constiintei mele exista totul,asa cum eu percep acest tot.Si daca nu va mai exista contiinta mea,nimic din ceea ce ea a perceput si filtrat prin a sa prisma nu va mai exista……

Omniversal imi spunea pe atunci:

Pai tu percepi doar o parte infinitezimala din Univers…asa ca ideea ca se dezintegreaza cu moartea ta e falsa.

Prin urmare intelepciunea populara a simplului taran roman, inscriptionata pe o tableta aflata expusa la Muzeul Taranului Roman din Bucuresti, ramane una de o filosofie profunda si actuala.
Pai nu?

Leave a Reply

