Speed Pizza-Suck Pizza


De departe cea mai de cacat pizza pe care am mancat-o vreodata(dupa cea facuta de mine la microunde) este cea de la Speed Pizza.
Am avut aceasta sila dupa ce am comandat acasa.Singurul avantaj este ca a venit in cam 20-25 de minute.
Pizza nu era taiata, desi in oferta si pe nota de plata erau 2 doze de cola(comandasem 2 pizza), tipul nu mi le-a dat(bine, nici eu nu stiam de ele), iar gustul-doamne gustul-execrabil.O pizza mai infecta decat ce am facut eu in urma cu 3 ani la microunde nu credeam sa existe.
In concluzie, nu recomand nimanui Speed Pizza-Shittiest pizza in town.

3 responses to “Speed Pizza-Suck Pizza

  1. eu azi am fost in sun plaza la speed pizza pt ca imi spusese o prietena ca se da cate o cola gratuita la fiecare pizza…cand am ajuns si am comandat caserita mi-a zis ca oferta e valabila de luni pana vineri (azi fiind sambata)…nedumerita, am coborat si am vb iar cu colega mea care mi-a zis ca ei i-au dat, si nu numai ei ci si persoanelor dinaintea ei. Dupa care m-am dus din nou la ei si i-am zis caseritei ca daca nu-si mai aduce aminte am sa vin cu prietena mea…poate asa isi mai “improspateaza” memoria. Atunci mi-a zis ca a fost o promotie care a durat decat o ora…eu am intrebat-o UNDE SCRIE? la care ea nu a mai scos un cuvant…am plecat pana in cora (dura cam 15 min sao faca) iar cand am venit sa-mi iau comanda mai iesise o baba vopsita din spate/bucatarie care mi-o intinde fara nici o doza….am intrebat-o din nou unde este cola la care ea a spus ca nu se mai da….atunci recunoscu si casiera ca a dat DIN GRESEALA COLA LA LUME PT CA A UITAT CE ZI ESTE(?!?) dar eu am insistat ca nu imi iau rahatul ala de pizza de la ei cu blat de 1 milimetru fara o bautura inclusa iar baba mi-a zis nepasatoare ca daca vreau n-am decat sa le fac reclamatie….:( URAT NU MAI TREC PE-ACOLO

Leave a Reply

