Prietena mea.



Cea mai verde si frumoasa iarba, cu firul cel mai fin, ma atinge si ma taie pe buricele degetelor.Simt o usturime placuta care se inmulteste exponential de la o fractiune de secunda la alta.Spinii trandafirilor rosii si parfumati ma patrund pana in carne, iar durerea devine insuportabila.Nu mai pot, imi vine sa plang lacrimi de sange, dar mi s-a uscat tot trupul.Nu mai am nici lacrimi, nici sange, de varsat.Miroase asa frumos in jur, a petale de trandafir si a iarba proaspata, de pe care abia s-a uscat roua, iar mirosul acesta se combina cu cel de sange de abia inchegat.Nu credeam ca mirosul mortii va fi atat de placut.Pana si ciripitul pasarilor pare unul demonic.Aud suspine, dar nu ma pot ridica sa vad ale cui sunt.Niste brate reci ma cuprind, cred ca este Moartea care vine sa ma ia intr-o dulce coma.Vises ca plutesc aievea.Ma simt usor, asa cum nici in cel mai fericit moment din viata mea, pe care o retraiesc intr-o clipita, la intensitatea momentelor trecute, de parca as fi din nou acolo, as simti frica, placerea, durerea, mirosul, atingerea, boarea, gandurile ca si prima data, nu m-am simtit.Imi sunt redate trairile ultimilor 20 si ceva de ani, concentrate intr-un singur moment.Desi mor, simt ca explodez de fericire.Nu credeam ca moartea sa fie asemenea unui orgasm atat de intens.

Ma las purtat, nici nu pot sa ma impotrivesc la ceva atat de placut, sufletul imi este paralizat.Un intuneric atat de linistit si de placut ma cuprinde, ca atunci cand adormi dupa o zi de truda accentuata.Este ca un somn.Un somn orgasmic al fericirii supreme, dar efemere.Nu mai exist.Iti multumesc! Mi-ai dat puterea sa nu ma mai impotrivesc!

One response to “Prietena mea.

Leave a Reply

