Filme


Nu am sa stau sa exemplific, ca e foarte simplu.De fapt, hai ca exemplific, dar nu extrapolez in exemple.
La cinema, in ziua de azi, nu mai am eu, personal, la ce as ma uit.Numai cacaturi comerciale peste limita bunului simt, care imi jignesc profund inteligenta numai daca le vad trailerul sau le citesc synopsisul.Uneori doar titlul este suficient sa ma considere prost.
Iata programul filmelor care ruleaza la muvieplex romania:
GREEN LANTERN – 3D

TRANSFORMERS 3 – 3D

SUPER 8 – DIGITAL

CONAN BARBARUL – 3D

HARRY POTTER 7B-3D

CAPITANUL AMERICA : PRIMUL RAZBUNATOR – 3D

OMU’ DE LA ZOO – DIGITAL

MASINI 2 – 3D – DUBLAT

PROFA REA, DAR BUUUNA – DIGITAL

MASINI 2 – 3D

SEFI DE COSMAR – DIGITAL

LARRY CROWNE

PLANETA MAIMUTELOR: INVAZIA – DIGITAL

KUNG FU PANDA 2 – 3D – DUBLAT

DACA AS FI … TU? – DIGITAL

HARRY POTTER 7B-35MM

WINNIE DE PLUS – DUBLAT – 35mm

============
Numai mizerii, am fost doar dintr-o curiozitate anatomica la un 3D din aceasta lista, doar ca sa vad cum vad cu acei ochelari, dupa operatie.Inainte de film am vazut trailerele la cele din lista de mai sus, niste mizerii, chiar si cel regizat de Spilberg, o comercialitate mai mult decat mizera.Desi era fan al seriei, cel care m-a invitat a fost dezamagit de filmul in cauza.Era vorba de transformers.Prefer sa ma uit la un perete timp de 2 ore, decat sa mai merg la asemenea filme,mai ales la cinema, zau.
Ca si concluzie, la cinema nu prea mai am ce cauta, poate doar in cinemateca mea personala.
Din care recomand cu cea mai mare caldura urmatorul film, cu foarte mult substrat simbolistic:

PUMP UP THE VOLUME:

One response to “Filme

  1. Am vazut PLANETA MAIMUTELOR: INVAZIA si pot spune ca mi-a placut. Ma asteptam la ceva foarte prost dar m-am inselat.

Leave a Reply

