tudy “laba” tape


Cel mai tare clipulet vazut in ultimele zile, este cel cu Tudy masturbandu-se intr-o toaleta publica.
Clipul integral si necenzurat cu acest tudy, aici.Personal, cred ca era si drogat, prea vorbea de zor si prea isi ungea sperma pe picior la final.
Il cheama Tudor Ionescu si i se mai spune Tim sau Tudy. Este un tanar membru al Partidului National Liberal.
Sunt curios ce reactie vor avea colegii lui de partid vis-a-vis de scenele astea:))
=))=))=))

 

UPDATE: Filmarile pot fi accesate, cenzurate, aici.

 

link-uri sponsorizate: vrei un site? ||||||iluminare cu leduri

6 responses to “tudy “laba” tape

  1. grozav clipuletul……am ras cu lacrimi…..da, cred si eu ca era drogat, drogat cu iubire de la chieridaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  2. ceva inedit, de tot rasul vedetele astea de la noi, mult mai interesant mi se pare link ul sponsorizat de la iluminare led, macar cu un lucru bun sa ma aleg dupa ce mi-a venit sa vomit cu imaginile astea, o sa mi iau becuri cu led:)

  3. Pingback: Page not found « Idei si Subterfugii·

  4. Pingback: Sondaj otevistic « Idei si Subterfugii·

  5. ása labagiu??????asa e tot guvernu????….pacat de pepe nu mérita asta.imí pare rauuu.simt ceea ce simte el
    am patit la fel.

  6. misto.e misto clipul.ejaculeza misto.si pula e dragutza,dar mai bine ar fute si el.adevarul e ca fiecare baiat a frecat pula pana a sarit sperma pe toti peretii(a facut laba)

Leave a Reply

