intrebari


Vine un moment pentru copii cand isi pun anumite intrebari.Acum, cu ajutorul internetului, este mai facil sa afle si raspunsurile.Iata un caz:

Buna!Am 15 ani si sunt fatahappy,dar am o mare problema…nu stiu ce sa ma facsadimi vine sa morcrying.Sunt urata,am in clasa o gramada de fete frumoase si chiar si unele mai uratele care au prieten,iar eu nu gasesc pe imeni sa ma placa asa cum suntcryingDe invatat invat bine,nu sunht proasta,stiu sa vorbesc cum trebuie si sa ma comport in societate,chiar daca sunt de la tara(invat la oras).Cum se face ca toate fetele care sunt asa mai…(parasute) au pe cineva langa ele?

De fapt,ma place un baiat…mi-a cerut de multe ori sa fiu prietena lui(suntem de aceeasi varsta) dar eu nu-l placsad

Ma consider urata si chiar grasa(am 1,62 si 52 kg). Vreau sa slabesc,dar nu stiu cum:l

De aici

4 responses to “intrebari

  1. Salut! Nu te lua dua toate curele de slabire din reviste care mai mult te duc in pragul anorexiei. Cea mai sanatoasa cura de slabire este 2h de alergat pe zi. Cat despre problema ca te considi urata este conceptia ta. Si eu ma consideram un baiat urat vazand ca deja am 24 de ani, aproape 25 si nu ma place nici o fata. Dar mama asa mi-a spus ca asta e doar in conceptia mea. App eu sunt din Braila. Si eu sunt destul de grasut sa spun asa. Am 1,70 inaltime si greutate crest ca intre 85 si 90.

  2. Buna. Zici ca ai 1,62 si 52 de kg. Eu cred ca la inaltimea ta nu esti grasa deloc, dar daca vrei sa slabesti din motive estetice, bine ar fi sa ti cure drastice(te poti imbolnaviesti in crestere) si nici cure care iti promit ca poti slabi 5 kg pe saptamana, ca apoi sa adaugi 7. Bine ar fi sa faci sport sa manci mai sanatos,fara excese de orice fel si sa bei min 2 l de apa/zi. Rezultatele nu vor veni imediat, dar se vor mentine, mai ales daca adopti stilul asta de viata.In ceea ce priveste faptul ca te consideri urata, iti dau un sfat:Nu te mai compara cu alte fete sau cu vedete(fiecare persoana e frumoasa in felul ei)Uita-te bine la tine si sigur ai ceva ce-ti place. Invata sa te accepti asa cum esti ,ba chiar sa te placi, pentru ca daca tu te privesti altfel si ceilalti te vor privi altfel(e adevarat)Fii mai sigura pe tine, mai indrazneata, zambeste si o sa vezi ca vor fi o gramada de baieti cu ochii pe tine. Si nu uita: Frumusetea e relativa. Ce-ti place tie nu-mi place mie si ce-mi place mie nu-ti place tie. Deci, daca un baiat nu te place nu inseamna ca esti urata. Iar daca vrei sa te simti frumoasa si sa fii mai sigura pe tine, o coafura noua, un machiaj discret pt varsta ta care sa-ti scoata in evidenta trasaturile, o haina frumoasa care”te prinde” fac minuni. Te pup. P. S Aceste sfaturi m-au ajutat si pe mn

Leave a Reply

