lasa-neee


Vorba aia, Pacepa e un tradator,oricum am da-o….Avand in vedere ca au trecut cati ani au trecut,prea putini mai sunt in viata pt a contrazice ce debiteaza individul asta, si ,in plus,cei care mai sunt nu prea vor sa se mai manjeasca contrazicand-ul.

Uite ce a mai scornit individul:

Ceausescu m-a desemnat pe mine sa mediez cumpararea unei licente minime pentru o masina de mici dimensiuni, de la un producator auto important din Vest, iar apoi urma sa furam tot ce mai era nevoie pentru a incepe constructia primei masini romanesti “, sustine Pacepa. Ceausescu ar fi ales Renault, pentru ca era detinuta de guvernul francez, iar companiile private erau privite cu neincredere de toti conducatorii tarilor din fostul bloc sovietic.

Renault 12

Asa ne-am trezit cu o licenta pentru invechitul Renault 12, a carui productie urma sa fie oprita in Franta. Era cea mai ieftina varianta“, explica fostul sef al spionajului romanesc.

E suficient de buna pentru idioti“, si-a motivat Ceausescu alegerea, dupa care a botezat masina cu numele ‘Dacia’, pentru a comemora istoria de 2.000 de ani a Romaniei “, continua dezvaluirile Mihai Pacepa. Potrivit acestuia, in momentul in care Ceausescu a vazut prima masina Dacia fabricata in Romania, a exclamat: “Prea luxoasa pentru idioti! “. Imediat, s-a renuntat la radio, oglinda laterala din dreapta si la incalzirea scaunelor din spate. Asa s-a ajuns, potrivit lui Pacepa, ” la un model cu mai putine dotari ca Renault 12, care oricum nu avea prea multe dotari“.

Dupa ce si “alte luxuri inutile” au fost eliminate de catre birocrati, Ceausescu s-a declarat multumit de varianta finala: “Perfecta pentru idioti!“. Pacepa povesteste ca masina a avut totusi succes in randul romanilor, pentru ca acestia nu mai detinusera un alt autoturism anterior. Pentru piata vestica, Dacia era insa un cosmar.

Fost sef adjunct al Departamentului de Informatii Externe si consilier personal al presedintelui Nicolae Ceausescu, general-locotentului Mihai Pacepa a primit doua condamnari la moarte din partea regimului comunist, pentru crima de inalta tradare, dupa ce a primit azil politic in Statele Unite. Pe capul sau a fost pus un premiu de 2 milioane de dolari, iar in anii ’80, Securitatea i-ar fi oferit 1 milion de dolari teroristului Carlos “Sacalul” 1 milion de dolari pentru a-l omori pe general pe teritoriul SUA.

Pana una alta ,pacepa ramane un tradator care furnizeaza secrete de stat pe banda rulanta,fie ele si inventii personale.

Cata spune:

cind am cumparat licenta renault12 (in 1966) nici macar nu incepuse fabricarea lui in franta. Am inceput sa fabricam dacia 1300 in acelasi an cu francezii, adica 1969. Poate securistul senil a vrut sa spuna ca am inceput productia la pitesti, in 1968, cu dacia 1100, care era renault 8, model produs in franta pina in 1971 (si in spania pina in 1976). renault 12 a fost construit de francezi pina in 1980 si in alte fabrici renault din lume pina dupa 1990…

draga generale, daca s-a terminat fondul de pensii si ai ramas pe sec, inainte de a da un interviu pe bani, cauta cu google ceea ce vrei sa povestesti despre romania… wikipedia si google stiu mai bine…


One thought on “lasa-neee

  1. ma, era clar vorba de 1100, pentru ca zice de prima masina Dacia… si totusi, renault cat-o-fi ala dupa care au facut ei dacia 1100 avea incalzire in scaunele din spate? /:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s