Ce reclama :|


Dupa ce ca reclama asta a iesit si pe post, cei responsabili de realizarea ei au pus-o si pe youtube.Nu de alta,dar ca sa se laude cu incompetenta lor.:D

Daca o sa priviti nu cu multa atentie,veti observa ca veti manca o pizza ca la mama acasa la Roma,daca alegeti destinatia Lyon si Paris.Tare nu?

Atentie insa,nu m-am legat de clientii reclamei, adicatalea Blue air,nici de cei din reclama,doamne fereste,doar de cei care au gandit-o…se pare ca le-a scapat profesionalismul pe drum din buzunar:)

(mi-a placut doar fade-ul stewardesa-restaurant realizat cu blue screen,asta ca sa nu fiu rau per totalitate:))

Iata ce parere mai are cineva de acest spot:
– draga agentie care ai facut spotul, draga Blue Air: sunteti cu totii retardati! Mai rau decat ministrul Sarbu! Pana la Roma, avionul vostru face 2:20 minute. Doua ore si douazeci de minute.

– intre un bilet scump cu o masa gen microunde si un bilet ieftin aleg intotdeauna compania care nu ma trateaza precum un retardat. Lui catallin.ro nu ii place Italia, nu sudul. Acolo merg coca pitzi si prea putini ok. Catallin spera sa mearga anual in Paris, pana acum ii iese. Apropo, catallin.ro zboara spre Paris cu AirFrace. E mai ieftin. Si ca bilet clasic si cat mai dai pe shuttle bus-uri. Dar voi sunteti retardati.

– hai sa mai punem agentia la niste calcule: din centru pana in Baneasa faci in principiu cam o ora si jumatate. Doua ore check-in. 2:20 zborul si inca vreo ora si jumatate pana ajung la ma-ta acasa sa mananc pizza super buna. Pana atunci, la total ies .. hmmm …. Sapte ore si 20 minute. Scuza-ma, mi-e foame, ma duc sa … Reta …

– incerc sa ma gandesc un pic mai serios; initial am vazut campania doar pe Realitatea.net, repede, carcotas cum e catallin.ro, a aparut ideea unui barter: cateva mii de abonamente gratuite la un anumit ziar de business marca Realitatea Catavencu, reclama free pe Realitatea. Dar o vad si pe Antena3. Desi inca nu elimit ideea barterului, mi se pare ciudat ca astia au bani sa cumpere spatiu – mai ales ca un low cost pur nu face tampenii. Dar sa zicem. Pe cine atrag ei pe posturile cu pricina? Nu se promoveaza catre publicul clasic, tintesc noi categorii. Pe care le insulta agentia smart cu un spot despre smartflyflydrop reta! Si nici imaginea funcky nu ii prinde atat timp cat zboara spre Valencia. Ei sunt capsuni si intindem mana, nu vor fi niciodata SkyEurope cu imaginea lor si singurul lor zbor: Viena.

– bonus: cand a inceput sa ruleze, nu mai erau de ceva vreme bilete la 44 de euro catre respectivele destinatii. Retaaa! bonus bonus: vine criza si ii va lovi serios; pe toti operatorii; Tarom a intrat in alianta transEU cu AirFranceKLM, Luft e de ceva vreme interesata de achizitia unor companii, Wizz e mare, Ryan si mai si, MyAir si SkyEurope fuzioneaza, Blue si agentia lor sunt … Miroase a mezat.zice catalin


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s