Cea mai frumoasa calatorie, pret de patru statii, cu metroul :)


Atentie! Material cu continut obscen.Daca ai peste 18 ani si doresti sa citesti, click pe Continue Reading

Era o dimineata de luni, la metroul Bucurestean.Ma duceam sa ma intalnesc cu Jon, si, desi era ora 10:30, canicula se lasase peste Capitala si se simtea chiar si la metrou.
Era o ora la care peronul de la Eroilor era arhiplin, si practic te sufocai de inghesuiala.
Langa mine era o tipa destul de bunaciune, genul de studenta la ASE sau ceva.Pustoaica purta o rochita destul de scurta, de genul celor care, daca se apleaca, nu ai avea nicio problema sa iti infigi madularul intransa.Rochita era dintr-un material subtire, cu imprime floral, si permitea sfarcurilor sa se intrezareasca usor prin ea.Prin urmare  pustoaica nu purta sutien.
Eu eram imbracat in niste bermude foarte lejere, dintr-un material aproape la fel de subtire ca si rochita ei.Eram destul de aproape de ea, si, fara sa-mi dau seama, am fixat-o insistent cu privirea.De abia ce s-a uitat si ea la mine mi-am dat seama de faptul ca zabovisem cu privirea mai mult decat normal asupra ei.
Am intrat intr-un joc de schimbat priviri care parea ca incepe sa ii placa.Avea toate gesturile pe care le are o fata cand iti accepta privirile de mascul.Pesemne era incantata de atentia pe care i-o acord, desi se vedea clar ca isi pastra aroganta frumusetii ei deosebite, pe care o constientiza.La un moment dat, si-a trecut o mana prin parul ei proaspat indreptat si vopsit intr-o nuanta de roscat deschis, si a scos din gentuta pe care o avea o guma.Chestia asta m-a excitat teribil si m-a incurajat sa continui.

Trenul a sosit in statie, iar cand s-au deschis usile s-a creat o busculada, ca de fiecare data cum e cu mijloacele de transport in comun in Bucuresti, intre cei care coborau si cei care urcau.
In inghesuiala aceea m-am apropiat mai mult de ea si aproape ca eram lipit de spatele ei.Desi era o inghesuiala foarte mare, a sesizat ca cineva s-a lipit de spatele ei si ca se impotriveste sa plece de acolo.
Dusi de val am intrat in vagon.Stateam ca sardelele de nu puteam misca nici mainile.Nu aveam cum sa ne agatam de nicio bara, dar nici nu era nevoie, la ce masa compacta forma multimea, nu aveai cum sa cazi.
Din miscarea gramezii nimerisem cumva, ca o facuta, fata in fata cu ea.Avea un chip de nimfa,de-a dreptul ingenua as zice, daca nu ar fi avut privirea de perversa.
Stateam lipiti unul de altul, ea cu o mana ridicata in fata pieptului, evitand o atingere prea erotica, dar si protejandu-si gentuta.
Metroul s-a pus in miscare, greu si cu scartieturi.Era o garnitura din acelea vechi.Deodata, am simtit cum mana mea stanga era cu dosul palmei chiar in dreptul pasaricii ei.I-am simtit pantecul tare si materialul subtire al rochitei.Am apasat putin si am miscat mana peste pasarica ei.A tresarit si si-a infipt ochii in privirea mea.Probabil s-a speriat de gest, sau de faptul ca, fiind inghesuiala, nu prea putea face nimic , in afara de scandal.
Am continuat sa frec palma stanga de pasarica ei, profitand de faptul ca eram blocati efectiv in inghesuiala.Am incercat sa-i bag mana pe sub fustita si sa o ating, insa a scos un mic geamat, care insa nu a fost auzit in zgomotul din vagon.
Nu am mai continuat pret de o statie nimic, ca dupa plecarea trenului din urmatoarea statie, sa raman surprins ca ea sa ma atinga in zona penisului.M-am uitat la ea, dar tinea capul indreptat intr-o parte, ca si cum incerca sa se uite la harta metroului afisata pe lateralul vagonului, insa, de fapt, se uita sa vada daca se poate observa ceea ce ea facea.Nicio sansa in acea masa compacta, sa se poata vedea ceva.Mi-am tras atunci putin slitul la bermute, si, spre norocul meu, penisul a atins fix palma ei.Se vedea clar ca ii accelerase respiratia, dar a inceput sa ii placa.Am inceput sa ii frec mana de penisul meu cu miscari usoare, astfel incat erau practic insesizabile in miscarea metroului.Mai ales ca era intr-o curba din aia scartaitoare, daca imi aduc bine aminte chiar aceea cand treci de la Petrache Poienaru spre Crangasi.Oarecum speriata de ceea ce faceam, si chiar un pic socata, a intors iar privirea, cu speranta de a nu atrage atentia.Mai era putin timp pana la statia urmatoare.Eu eram excitat la maxim.Am ejaculat destul de repede si sperma a tasnit, imprastiindu-se pe mainile si picioarele noastre.Ma gandeam ca o sa cobor repede la statia urmatoare, insa nu s-a putut din cauza inghesuielii.
Nici ea nu a coborat, insa nu stiu daca din cauza socului, sau a inghesuielii,caci a fost vadit surprinsa de faptul ca mi-am dat drumul.Cert e ca tipa nu a schitat nicun gest cum ca ar vrea sa paraseasca metroul.Se uita in cu totul alta directie, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Mana mea dreapta se inclestase pe mana ei stanga, si , impreuna cu penisul meu si cu sperma, formau un tot ciudat.
Mana mea stanga atinsese pe sub fustita chilotii ei, si ma chinuiam sa ajung la pasarica.Nu era rasa, si asta imi crea oarecum dificultati.M-am multumit doar sa-i ating parul si  sa-i frec partea de vulva pe care apucasem sa o ating.
Pustoaica respira greu si se inrosise, dar refuza sa ma priveasca.Amandoi eram vadit toropiti de placere si de caldura, si ne lasam leganati de tren.
Abia la a doua sau a treia statie a coborat pustoaica,impreuna cu un val de calatori.Initial nu s-a uitat in urma, aproape ca alerga.Dar ajunsa la mijlocul peronului, a intors o privire scurta catre vagonul in care ma aflam si care isi inchidea usile.Am reusit sa-i zaresc sperma pe rochita.Imi curgeau sudorile destul de mult.A fost ceva, pe cat de neasteptat si inedit, pe atat de placut.

13 responses to “Cea mai frumoasa calatorie, pret de patru statii, cu metroul :)

  1. E socant… Ce descrii tu e infractiune… Te dai in gat fara sa ti-o fi cerut nimeni… Suntem cu ochii pe tine!

  2. @ messalina, alias stiu-eu-cine-si-parca-te-rugasem-sa-nu-mai-comentezi-pe-blog-sau-sa-ma-mai-cauti-in-vreun-fel :
    E contraventie, nu infractiune, se pare ca nu prea stii codul penal, mai ales dupa ce a depus Ioan Dumitrescu plangere la politie, ar fi trebuit sa mai stii cate ceva:)
    Nu mai fi cu ochii pe mine, perversule!

  3. Se spune “Nu mai fi cu ochii pe mine”. Daca tot te-ai devotat telului de a identifica aschia din ochiul altora, fii atent sa nu te faci de cacat. Iar messalina nu e cine crezi tu…

  4. Genial scris, ai talent.Nici macar nu vreau sa ma gandesc daca e adevarat, nu de alta, dar te cred in stare…..oricum,in orice caz, ai talent la scris

  5. Intr-adevar, foarte frumos scris si povestit, stilistica este deosebita, dar si fata este “deosebita”.Nu gredeam sa existe cineva care sa se degradeze intr-atat de mult

  6. Omul are imaginatie. Am vazut ca mai are si alte povesti ca asta. Aceasta “intamplare” din metrou este 100% fictiva.

    Sper ca in viata reala sa nu fie vreun diliu care sa si incerce sa puna in aplicare dorintele astea ale lui. Cunosc patru cazuri de fete violate sau agresate si toate sunt marcate pe viata.

Leave a Reply

