Nu Skin Romania


O noua teapa (?!): NU SKIN

Ma suna zilele trecute un fost coleg de la precedentul loc de munca sa-mi propuna o afacere! Bineinteles ca aveam mare incredere il el – si inca mai am – asa ca am incercat sa fiu cit mai receptiv la cele ce-mi va propune! Ma roaga sa merg la o intilnire cu o partenera de-a lui la Brown Sugar, la Aviatorilor pentru a afla detaliile… Cu toate ca timpul meu e foarte foarte pretios (prietenii stiu de ce!) accept nerabdator si plec spre locatia cu pricina! Acolo o tipa stearsa imi spune ceva de niste sisteme americane de anti aging, galvanic spa, etc… o ascult, asteptind sa vad afacerea, ca doar de asta ma dusesem acolo pe timpu-mi pretios (repet asta pentru ca este chiar pretios!). Dupa o vrajeala clasica pe care o anticipasem, ma satur si propun vehement sa imi spuna cum se fac banii… Tot ce aflu este ca trebuie achizitionata o microfranciza in valoare de 1000 EUR, iar daca vreau detalii va trebui sa vin la o alta intilnire… (WTF? Nu pierdusem destul timp deja?!) Oricit m-am chinuit sa aflu mai mult, ma izbeam parca de un zid “feminin” dar nu irezistibil, mai bine spus deloc rezistent!
Timpul trece, mai ca uitasem de CD-ul si de brosura pe care mi-o daduse “cu imprumut” la intilnirea aceea si iata ca suna telefonul! Stau pe ginduri daca sa raspund sau nu si o fac pina la urma! Stabilim astfel a 2-a intilnire… Asadar, imi iau cartela de metrou si plec. Nu mai mentionez de timpul meu, nu cred ca mai are sens! Ajung la “don’soara” care are din nou chef de povesti; o reped si ii spun ca vreau sa stiu cum se draq se fac banii astia pe linga faptul ca tre’ sa platesc 1000 EUR, ceea ce nu e tocmai putin! Si incepe fata sa-mi turuie ca la scoala: ca dupa aderare si plata am 1000 puncte si ca va trebui sa aduc in sistem alti oameni pentru a face puncte, minim 4500, pentru a avea acces la know-how (hau hau hau…) si la scanerul fotonic necesar pentru a face bani prin scanarea idiotilor care ar plati pentru asta 25 lei. Hai ma lasi? Adica cum? nu ma vad eu pe mine scana oameni (adica sa fraieresc oameni) spunindu-le ca sufera de nu stiu ce kkt de boala si apoi sa le propun ca remediu pachetul miraculos de suplimente nutritive de la NU Skin… Imi dau seama ca e vorba de un clasic sistem MLM (multi level marketing) si ii sugerez ca nu accept asa ceva si ca vreau o varianta activa la aceast sistem (oricum nu aderam, dar voiam sa vad ce da din capul ala sec de american). Imi pune inca una din retea, prietena cu ea, ca trebuie sa achit atunci 4500 EUR ca sa am acces la bla-bla-bla… Aaaa, sigur ca da! Acum ma duc dupa bani, ce pana mea?! Ca oti fi voi fetele din haremul lui Berlusconi…
Foarte serios ma prefac interesat de metoda celor 4500 euro, abia abtinindu-mi risul care in sinea mea crestea si crestea si… In fine, dupa o ora de pierdut timpul vorbe, in care m-am tot vrajit ca alta de linga masa noastra cistiga 50.000 euro/luna, etc plec mult mai sigur pe mine… Am realizat in acel moment cit sint de destept, cit de inteligent si cit de profi…
Morala: orice americanism ieftin e o mare teapa! Banii nu ii faci TU, ci ii fac cei mari, cei din spate, dar pe spatele tau! Mai exista oare afaceri in care sa investeti 1000 euro si sa faci peste noapte 50000? Asa ma gindeam si eu… Si cum poti avea suflet sa ii inseli pe cei dragi sau pe oamenii simpli cu faptul ca tu ii poti scana de boli si ca ai remediul? Fetelor, mai bine va cumparati ceva haine de firma daca tot aveti zeci de mii de euro si nu o mai ardeti in baruri in toiul zilei in timp ce noi, ceilalti, muncim pe brinci, dar pe bani cinstiti…

P.S. fa-ma sa cred, M.B. (vezi ca sint finut ca nu iti dau tot numele si ar trebui sa imi multumesti pentru asta!) ca ai acei 30000 euro… Pina la urma tot eu mi-am platit cafeaua… Aaa… si inca ceva: Nu trebuia sa imi spui tu asta in mod expres! Stiam ca nu aveti banii aceia, se citeste pe voi, fetelor! Eu daca as fi avut nu 30000, numai 30, tot as fi facut cinste, macar de dragul timpul pierdut care nu se va intoarce inapoi pentru mine nici macar cu scanerul sau cu anti aging-ul…

Un articol scris joi, 3 februarie 2011,aici.
De verificat si pe google.
Iar ca sa vedeti despre ce sectanti vorbim, iata un clip edificator, urcat chiar de ei:


Alt articol preluat:
NuSkin – o noua “teapo-afacere”
In urma cu cateva saptamani am cunoscu o tipa, medic dermatolog, foarte desteapta si simpatica. Am facut schimb de numere de telefon si ea m-a cautat. Am reusit sa ne intalnim intr-un final ieri seara.

Am vorbit cateva prostioare apoi a inceput sa imi povesteasca despre o afacere pe care o dezvolta in domeniul wellness – SPA. Curiozitatea (pe care mai bine nu o aveam) m-a impins sa cer detalii. Mi-am blestemat ziua cand am vazut ca incepe sa vorbeasca fara sa se opreasca despre o “afacere” NuSkin.

Cine e NuSkin?
Este o companie din SUA (“afacere americana, desigur” – mi-a spus gagica, care vb despre SUA ca despre taramul fagaduintei) care produce tot felul de dermatocosmetice si suplimente nutritive, dar si tot felul de aparatele care te scapa de riduri, celulita si care te intineresc.

Vanzarile, sau “afacerea” dupa cum spunea tipa, merg pe sistemul MLM (multi lavel marketing – sistem care se bazeaza pe sistem piramida si venit pe baza celor adusi sub tine. Valabil, in general, pe 6 nivele. Tu aduci pe cineva, ei aduc pe cineva, acestia din urma aduc pe altcineva, etc., astfel primesti acel venit “rezidual” despre care ti se vorbeste. Se bazeaza, in general, pe vanzarea de produse sau pe taxa de intrare). Pe scurt, sistemul este aproximativ la fel ca la Herbalife sau la Amway.

Trebuie sa precizez insa ca tipa vorbea de parca era in transa despre aceasta afacere. Mi-a spus ca, bineinteles, trebuie sa dau o taxa de intrare in retea de 1.000 de euro si sa fac in prima luna nu stiu cate vanzari si sa aduc nu stiu cati “adepti”. Cu toate acestea insista ca banii ii voi recupera foarte repede si ca peste 2-3 ani voi putea sta acasa si lua cate 5% din vanzarile “adeptilor” si ca voi trai fericita fara ca macar sa muncesc.

“Trebuie acumulat 4500 puncte in 3 luni.Din start aveti 1000 puncte datorita francizei(1000 euro) iar apoi mai gasiti 3 oameni(3000) si mai vindeti de 500 puncte(500 euro).”

Am ramas uimita cat de indoctrinata era gagica (de altfel foarte desteapta) si cum folosea termeni ca “afacere”, “franciza”, “devii director executiv in 5 luni”.

A incercat chiar sa ma atraga in afacere spunandu-mi ca mai exista si alte posibilitati si sa nu platesc cei 1.000 de euro, ci sa imi impreumute ea un aparat de-al ei cu care sa ma duc la prietene care vor fi interesate si vor cumpara, la randul lor. O ciudatenie notorie!!!!

In plus, mi-a fluturat in fata ca NuSkin “e a 3-a afacere dupa Microsoft si Google; inventatorul a luat Oscar; e sustinuta de revista Forbes”

Azi de dimineata am venit sa citesc pe net ce si cum. Sa nu se inteleaga gresit: DEPARTE de mine gandul ca as vrea sa ma bag in asa ceva. Doar ca am fost curioasa sa vad ce e cu compania asta minune care cica a descoperit o enzima care stopeaza imbatranirea.

Am intrat pe vreo doua forumuri si am gasit fraze intregi pe care ea mi le-a “cantat”. Spre exemplu – “e un baiat in Rahova care face 3.000 de euro”.

Toate astea sunt asa, pe scurt!

Parerea mea e clara. Afacerea asta e o mega teapa iar unii oameni au intrat in ea de mari tampiti ce sunt. Poate unora le merge si scot bani din asta, dar cel mai probabil pt ca au gasit fraieri care sa cumpere produse care nu au efecte si care nu sunt avizate de Ministerul Sanatatii. Desigur, publicul tinta este format din femei batrane cu multi bani si fara copii, care isi inchipuie ca vor arata mai bine dupa ce se boiesc cu toate cremele NuSkin.

de aici
Inca o povestire despre acesti retardati de la nuskin:
Vine un prieten la mine si imi zice:
– Ma, vrei sa castigi bani ca lumea?
Eu, fomist ca in totdeauna, cum dracului.
Bun asa, si ramane sa ne intalnim a doua zi la liceul Spiru Haret.
Ajung acolo, vine gugutza asta la mine, ma ia lapropriu de mana si ma duce in fata unui alt tip:
– Pe el EU l-am adus.
Nestiind eu cu ce se mananca viata in general pe vremea aia, mi-a crescut inima in piept cat o para calugareasca, de mandria aluia.

Bun, mai baiguiesc cate ceva aia, si hai sa intram. La intrare, surpriza, intrarea costa 200 000. Il privesc pe prietenul care ma adusese si il intreb:
– Fratele meu, pai ai zis sa fac bani, nu sa faca altii
– Hai nu fi nesimtit, ca o sa vezi ca banii astia merita sa ii dai.
Bun, deja eram un cazan de draci, ca aia 200 000 erau toti banii mei din buzunar. Ajung in sala, ma cazez pe unul din scaune, cu prietenarul in dreapta mea.

Forfota, susoteli, si apare EL.
EL se urca pe scena, ia un microfon in mana, si incepe sa vorbeasca, in fata asistentei vrajite:
– Buna ziua, dragii mei. Sunt Xuleanu, presedintele AMWAY Romania si astazi am venit sa va vorbesc despre cum puteti sa va imbunatatiti viata si cum puteti sa o faceti mai frumoasa.
Mai baiguie ala cate ceva, si lasa locul unei dudui dodoloate, de meserie coafeza, care incepe sa ne explice ca ea e un diamant, cum AMWAY i-a schimbat viata total, si cum era ea o coafeza amarata, si de cand, multumesc lui dumnezeu si domnului presedinte, a descoperit AMWAY, viata ei s-a imbunatatit radical, are propriul ei coafor, banii curg garla, sincer nu stie ce sa faca cu atatia bani.

Pleaca diamantul, apare alt tip. De data asta un Smarald, antrenor de culturism, care si el a realizat ca viata lui s-a schimbat radical. Incepe sa explice cum functioneaza sistemul AMWAY, cum platind o suma miiiiiiiiiiiica mica de tot, putem achizitiona pachetul mnimal, care contine un sampon extraordinar, si un sapun extraordinar, dar nu numai atat. Avem dreptul sa cumparam mai multe pachete, la pret muuuuuuuuuuult mai mic, pe care sa le vindem prietenilor si cunoscutilor, iar daca aducem prieteni si cunoscuti in sistem, vom castiga si din pachetele pe care le vand acestia.
Ma uitam la ei, le analizam incaltamintea scalciata din picioare, ochii hulpavi care maturau sala in incercarea de a convinge carnea proaspata de acolo ca ei o duc bine, si nu imi venea sa cred unde am ajuns.
Intr-un final, dupa vreo doua ore chinuitor de lungi, porcaria se apropie de sfarsit. Urca pe scena guru-ul de la inceput, si ne roaga sa ne ridicam in picioare toti cei care sunt nou veniti.
Tipul de langa mine, imi da un ghiont.
– Ridica-te ba, sa te vada domnul presedinte
– Nu ma ridic, lasa-ma in boii mei, ca iti rup capul cand iesim.
Si ridica idiotul mana si striga:
– Si el e nou venit.
Ah cum i s-au aprins ochisorii domnului presedinte.
– Bine ati venit domnule. Acum, dupa ce ati vazut cat de multe realizeaza acesti colegi prin AMWAY, nu-i asa ca v-ati dat seama ca vi se poate schimba viata?
– Nu.
El, cu ochii iesiti din cap:
– Cum adica…nu?!
– NU! Sunteti un joc piramidal, care profita de…
– Sa ne oprim aici, vom discuta mai multe la iesire.

La iesire, cand sa plec, ma abordeaza ipochimenul de presedinte:
– Ia spuneti, de ce credeti ca AMWAY nu e sansa dumneavoastra
– Pentru ca sunteti un joc piramidal care profita de saracia romanilor si incearca sa ii jecmaneasca.
– Domnule, ma mir ca spuneti asta. Noi suntem aici din dragoste pentru voi. Afacerile noastre sunt in toata lumea, dar am venit in Romania sa ajutam poporul roman, sa va aratam cultura vestica si sa va dam mai multi bani.
Realizand ca nu am cu cine sa vorbesc, m-am intors catre prietenarul indatoritor si i-am zis:
– Coaie, evita-ma intens pe strada in viitorul apropiat, ca daca ne intalnim, te fut la propriu.
Si am plecat.
A venit idiotul seara la maica-mea, sa ii spuna ca l-am facut de ras. El voia sa imi arate zenitul shirazul, nadirul, si eu ca porcul, am risipit margaritarele.
Deci trei persoane ma tineu sa nu ii sar in cap idiotului.

Asa ca, atunci cand auziti de MLM, sau Multi Level Marketing, fugiti de mancati pamantul. E o mare smecherie, de genul Caritas, Delphin sau Gerald, in care castiga doar cel din varful piramidei. In rest, nu o sa faceti decat sa va pierdeti banii.

Eu aveam o scuza, aveam vreo 19 ani…

36 responses to “Nu Skin Romania

  1. Am fost si eu …dar in alta locatie…l Rin grand hotel…un tip sters …in cazul meu….Surpriza a fost ca era plin de acesti “mari oameni de afaceri” care erau asa de generosi sa-ti lumineze mintea cu o noua metoda de a face bani….erau penibili…Disperati si penibili …disperati sa coopteze oamneni la fel de creduli ca si ei si sa le ia banii ca altfel cum puteau ei sa-si scoata paguba???? …Si penibili pentru recitau atit de convinsi “poezia” marii imbogatiri. Sfatul meu : Ginditi-va bine inainte a da da banii din mana! sau mai bine fugiti mancand pamintul daca stiti ca aveti psihicul slab si va pot “face” acesti ” mari oameni de afaceri” !

  2. Bursa de valori de la New York unde Nu Skin Enterprises este listata

    http://www.nyse.com/about/listed/nus_news.html

    http://www.nyse.com/about/listed/lcddata.html?ticker=nus&fq=D&ezd=1Y&index=5

    NuSkin Stocks Surge 140% Year To Date Truman Hunt CEO on Fox Business TV

    NYSE – Closing Bell Nu Skin Enterprises 16 November 2009

    CEO Truman Hunt AgeLOC Interview ON Bloomberg TV

    “Most Innovative Company” Stevie Awards 2005 – Nu Skin Enterprises

    http://www.stevieawards.com/pubs/awards/70_1871_11701.cfm

    “Most Innovative Company” Stevie Awards 2010 – Nu Skin Enterprises

    Arnold Schwarzenegger at Nu Skin 25th Anniversary at LA Nokia Theatre

    Nu Skin Enterprises creeaza un nou milionar in $ la fiecare 5 zile

    BioPhotonic Scanner la Pro TV

    BioPhotonic Scanner la OLT TV – Spitalul judetean de urgenta din Slatina

    BioPhotonic Scanner la emisiunea Dr. OZ

    http://www.doctoroz.com/videos/cancer-fighting-antioxidants-pt-1

  3. Daniel Matei, cu cat esti pltit sa lasi comentqriile astea? Nu pe bune, dar nu mi-ar strica nici mie un ban in plus, si am vazut ca comentezi aceeasi poezie si la cel de unde am preluat materialul.

  4. PS: cand il vad pe Schwartzeneger la Nu Skin ma gandesc instant la secta aia penibila, identica aproape cu nu skin, scientologists, si acolo tom cruise si jon travolta au fost cooptati, asta nu insemna ca e si de bine:)) Sunt multi idioti pe lumea asta, chiar si dintre marii actori:)

  5. Tzeapa? e putin spus! daca stai si te duci la toate “adunarile” lor s-ar putea sa-ti spele putin creierul si sa crezi ca e o afacere de durata si cu venit pasiv:)) Adevarul e ca unii chiar fac bani de pe urma fraierilor ca mine care platesc 1000 euro sa intre-franciza cica!!…se poate intra si cu 10 euro si nimic mai mult, chestia e ca nu le faci suficiente puncte sa-si mentina calificarea…Deci, dupa ce te chinui sa iti aduci cei 4 oameni cu 1000E, trebuie sa ai un rulaj de 2000 E obligatoriu pe luna sa-ti mentii titlul si daca ti-ai luat o luna de gratie pana la anu nu mai poti sa-ti iei ca iti pierzi calificarea…pe scaner platesti chirie, trebuie sa ai consumatori si in plus daca te scanezi de 3ori ai rezultate diferite:)) Deci? cum vi se pare? eu am facut rulaj companiei de 5000E si am primit 100RON pt activitatea mea=))plus carti si comanda pe care trebuie sa o faci lunar de vreo 100 E ca cica tre sa fi consumator fidel, in plus m-am umplut si de cosuri de la miraculoasele creme AgeLoc de 300E. Daca nu aveti ce face cu banii…alegeti Nuskin:P

  6. sssss

    Buna tuturor,

    Cateva comentarii :
    1. chestia cu bursa ma oboseste ceva ( ma uit de circa 2 ore pe Google sa inteleg putin sistemul, fiind in momentul luarii unei decizii ). Nu are nicio legatura cotatia actuala cu intrarea in afacere, cotatia tine de rezultate financiare, de conjunctura, de orientarea pietelor; dupa boom-ul cu IT, companiile pharma au fost, sunt si vor fi mereu o investitie sigura si stabila, dar nu asta ma face sa intru in afacere sau nu,
    2. intrunirea la care am fost nu mi-a spus nimic deosebit, nu mai merg la altele ca vor fi aceeasi tema spusa de altii,
    3. daca acum castig destul de bine ( peste 6000 RON net ), eu, fara sotie, pe luna muncind in medie circa 2 zile full pe saptamana, din consultanta, cat va trebui sa muncesc sa castig acesti bani cu Nu Skin?
    4. nu am vazut pe nimeni doritor sa vanda produsul, sa vanda sanatate, cei care m-au abordat vand afacerea, dar eu vreau sa traiesc 125 de ani, aici este esenta, eu si altii care au ceva posibilitati financiare, vrem produse si apoi vom vedea, vrem sa testam, nu am intereseaza puncte, clasamente, venit pasiv, venit activ etc., nu exista bani fara munca, decat poate la loterie, dar si acolo te duci sa iei macar biletul si tot faci ceva,
    5. nu stiu nici acum clar, cu toate ca cine m-a atras este un foarte bun coleg de liceu, cat costa aceasta afacere, in afara de franciza si cat castiga el real si cat efort depune pentru asta,
    6. nu m-am decis inca, nici macar sa testez produsele, nu inteleg de ce nu sunt avizate de MInisterul Sanatatii, de ce nu-i intereseaza acest lucru, o sa vad, momentan merg pe mana sitiei, care a fost ” galvanizata” pe jumatate si apoi a spus ca nu vrea si cealalta jumatate ca nu vedee nicio diferenta si n-o sa rada nimeni de ea pe strada,
    7. nu sunt nici pro nici contra, mi-a facut plecere sa vad toate comentariile, inclusiv acest articol, si cel preluat ( felicitari!), dar raman momentan la programul meu ( inot – 2000 m saptamanal cu pauze de 30 secunde la fiecare 500 m), 1 circuit sala 45-50 minute, 2 ore spinning la nivel de incepator, mai mult usturoi, fructe de padure, ceai verde, brocolli, fructe in general, si cred ca va fi bine cu antioxidantii, o sa mai fac o scanare si vedem ce si cum , ramane sa rezolv cu stresul, aici e problema noastra si nu cred ca Nu skin intrand in afacere, ma va face sa scap de stres, cred ca va fi mai rau si atunci intru intr-un cerc vicios.

    O sa mai urmaresc…. Felicitari! Succes celor din afacere ca au mare nevoie! Succes si sanatate si celorlati! Incredere si puterea de a trece mai departe pentru cei care nu au reusit, nu o luati ca o tragedie, nu va cramponati de acest lucru, a fost o experienta, viata voastra inseamna mai mult decat atat.

    • Tocmai aici e ideea acestei afaceri,Daca vrei sa si scoti bani din asta,trebuie sa platesti comp[aniei acei 1000 eur.Banii astia nu ii dai degeaba,in schimbul lor primesti un pachet de start compus din produse in valoare de aprox 1000 eur si un ghig al afacerii.Produsele acelea le primesti tocmai ca tu sa le poti testa,sa nu te duci sa le spui altora despre asta,daca tu nu stii despre ce e vorba.Intrand in afacere,nu vei catiga mii de euro peste noapte,cum au zis unii,va trebui sa muncesti,sa te prezinti la conferinte care te invata esenta business-ului,apoi vei incepe sa faci bani,in timp,ce e adevarat,insa intr-un timp mult mai scurt decat daca ai munci la o multinationala ca si angajat.

      • Viorel,

        Nu pot sa inteleg cat de naiv esti, cati ani ai? Uite iti dau eu niste antioxidanti naturali extrem de puternici ( fructele Goji ), incearca-le, cate 30 de grame , in fiecare zi, timp de o saptamana, si ai sa vezi efectul. Si, stii ceva , costa numai 40 RON o punga de 350-400gr. nu-mi amintesc acum exact? Viorel, noi nu vrem sa cladim afaceri, noi vrem sa “profitam” de stiinta NU Skin, dar pana acum argumentele in favoarea lor, si chiar ale tale, nu sunt in favoarea firmei, pe care incerci s-o aperi. “Trebuie sa muncesti” zici tu, da si noi muncim, este destul de la 6 dimineata pana la 19.00 seara, dupa aia mai facem un pic de sport si o luam de la cap de la 22.00 la 1 noaptea? Este indeajuns? Cat castigam? Destul , cat sa nu dorim sa mai facem altii munti de bani incepand sa vindem iluziile NU Skin, pentru ca vitaminele lor nu sunt cu nimic mai presus decat altele, care le gasesti pe piata. Ce ma invata la conferinte? Ce esenta? Am fost si nu este nimic de substanta, parca sunt toate trase la indigo, parca as merge la o conferinta de investitii pe bursa. Stii care e problema? Cat timp dedici acestui business, cand tragi pe dreapta ca nu mai poti sau din alte motive, risti sa pierzi tot ce ai acumulat. Citeste foarte bine contractul si ai sa intelegi ce spun. In rest, daca crezi ca e bine, mergi mai departe, dar ai sa vezi ca raspunsul moderatorului, care acum poate ti se pare jignitor, este corect. Nu fi prost, casca ochii, timpul este cea mai pretioasa resursa a ta, citeste contractul tu, nu-i lasa pe altii sa ti-l explice.

        • total de acord. as vrea sa extrapolez cu tine pe tema fructelor enuntate de tine.eu am incercat ging seng, pastile, dar imi dau greata si ameteli, asa ca ma multumesc cu fructe normale.cat despre individul de mai sus, este la fel de spalat pe creier ca majoritatea submediocrilor de pe lumea aceasta

          • Am luat si Ging Seng pastile, intr-adevar la inceput am avut un mic disconfort dar a trecut dupa circa 1 saptamana. Cand am avut nevoie de oarece tonus ridicat am mers pe produse apicole, gasesti la apicola Vi-Fort, este o pasta, gustul este OK, un produs care te ajuta sa tii ritmul sus si-n perioade mai grele, dar acum fac combinatii : sport foarte mult, seara de la 19.00-20.00 minim o ora cardio ( spinning preferabil ), iti pune sangele in miscare, si dupa cateva luni ( 2-3 o sa simti diferenta ), multivitamine, ca ai acolo si B-uri si E-uri si C si tot ce vrei, plus de 1 luna aceste Goji uscate, le gasesti pe la magazinele Plafar, dar si pe internet, parca la magazin sunt ceva mai scumpe. Dar zilnic mananc fructe, orice, acum ma axez pe : mere, pere, prune, struguri, cel putin 2 mere, 1 para, prune si struguri cat pot., pepene galben din cand in cand. Apoi mai iau uneori si 2 morcovi pentru caroten, dar Goji are mai mult, si 1 -2 rosii crude pentru vitamina C. Nu mananc ca-mi place, mananc caci sunt constient ca-mi trebuie, daca vreau ca la 50 de ani sa nu o iau razna cu capul, avand in vedere ritmul in care traim. Eu am inceput sa citesc de antioxidanti si tehnici antiimbatranire cu mult inainte sa fiu in contact cu NuSkin si ceea ce am aflat de la ei, este ca sunt cam “prost” ca nu fac bani cum fac ei, ori eu vroiam nu sa fac bani ci sa consum ceea ce ofereau ei, numai ca acest lucru ei il cam omit in prezentarile lor. Nu stiu nici acum cat de bune sunt pastilele lor, ceea ce am vazut e ca sunt scumpe si nu stiu daca merita, mai ales ca ei nu au investit nimic sa incerce sa le comercializeze prin farmacii, si daca am intrebat daca vand cuiva si ala se simte rau, cine raspunde. Cine? Raspunsul : nu se intampla, nu s-a intamplat niciodata! Sunt reactii adverse care pot aparea si atunci poti da de belea. In fine, asta este, eu pana sa fi luat o decizie, am vrut sa vad ce este pe net legat de acest lucru, si asa am ajuns aici…

  7. Felicitari si tie, mai ales pt punctul 7.Asa traiesti sanatos, nu luand un pumn de pastile(vezi Doamne, suplimente alimentare) pe bani grei.1k eu.
    Si da, fara munca nu sunt bani, trebuie sa fii cretin sa crezi ast.Pana si astia muncesc pt bani, ca sa spele creierul la cei slabi de duh.PS: tocmai am repus aceasta postare in online, dupa tentative de spargere a blogului din partea celor de la nu skin.How cool is that?

    • Foarte bine ai facut, nu am nimic impotriva acestei optiuni si afacere si ca suplimente, dar parca sunt prea virulenti in aceleasi argumente. M-am mai uitat si pe site-uri din US, Danermarca, Olanda si acolo ca la noi si pro si contra, dar parca cei “pro” sunt mai calmi, mai bine pregatiti, vin cu mai multe argumnete medicale…O sa mai urmaresc, deh…antioxidantii.
      Toate bune!

  8. La cat de redusi si de reticenti la nou sunt unii, nu e de mirare ca ne ducem de rapa. Cand au aparut etnobotanicele s-au calcat in picioare toti fraierii sa isi cumpere, la alea nu s-a gandit nimeni ca nu sunt bune.
    Apare NuSkin si vin istetii: e companie americana, gogosi, MLM, dar de fapt nimeni nu a incercat produsele, doar au intrat in contact cu oamenii nepotriviti. Eu am incercat LifePack. Si da rezultate. Mi-am luat si Galvanicul sa imi fac singura tratamentele pe care as fi platit triplu.
    Doar ptr ca unii nu sunt in stare sa faca bani in MLM, asa cum fac altii (exemplul clar- un amic ce ajunsese la 1500 E/luna in timp scurt) nu inseamna ca nu e o afacere buna. Si da, cum spunea cineva, daca aveati salariu fix fara sa faceti nimic asa cum sunteti obisnuiti probabil, era bine, toata lumea era acolo.
    Americanii nu platesc insa puturosii, asa cum fac romanii, asta e, politica acelei companii e “defecta”, nu?

    • Asta e raspunsul tau ? Atat te duce capul? Dupa cum spueam si mai sus, se pare ca faci parte din categoria celor redusi si reticenti la nou. Si cred ca iti place tare mult in scaunul tau de 1000 lei/luna-fix si stabil de functionar bublic platit din bani publici.

  9. Elena, tu cati bani ai facut din afacerea asta? Imi spui ca un prieten bun de al tau a facut in scurt timp 1500 euro intr-o luna, esti sigura de asta, ai vazut cu ochii tai extasul lui bancar sau il crezi pe cuvant?….. care cuvant? sunt numai vorbe. Si eu am facut parte din aceasta afacere, platind cei 1000 euro ca o mare proasta , dar mi-am invatat lectia. Hai sa iti spun eu ceva adevarat care poate si tu ai ajuns sa faci sau o sa ajungi sa faci. Nu am stat mult in afacerea aceasta , dar am reusit sa conving cativa sa mi se alature si evident ca le spuneam ca eu mi-am scos investitia dar acest lucru nu era adevarat.Imi pare rau pentru acestia, oricum ei stiu eaj. Am ajuns sa mint, un lucru care nu imi placea si nu imi place si din acest motiv am si iesit din afacere, deoarece nu trebuie sa dai toate detaliile despre afacere pana nu plateste 1000 euro pentru ca nu ar mai intra in veci in ea. Sunt multe lucruri ascunse,pe care le-am aflat pe parcurs si daca pui multe , multe intrebari asa cum puneam eu, esti foarte marginalizat. Eu ma pot considera norocoasa ca am mintit numai ca mi-am scos investitia, spre deosebire de altii care s-au indatorat pana peste cap si s-au transformat in maimutoii celor din fruntea afacerii Nu Skin, iar altii mint cu nerusinare din cauza nesimtirii lor pe oamenii naivi si buni la suflet care vor sa faca si ei un ban cinstit si se gandesc ca au gasit in afacerea asta un nou drum spre bogatie. Iar de mine nu te obosi sa te iei ca de“beheader69“ca stau pe un salariu de bugetar de 1.000 lei fix, ca stau foarte bine pe aprox . 2000 euro pe luna, dar am crezut ca e posibil sa fie o afacere curata, prezentata de o buna prietena care credea ca e bine informata, dar nu a fost asa. Si sa nu ma iei cu de alea , ca cei frustrati care nu au reusit in afacerea Nu Skin sunt cei care posteaza diferite comentarii pe anumite site-uri, ca nu este adevarat.
    Produsele sunt cat de cat bune, naturale in nici un caz .Dar ar fi frumos sa imi explici si mie de ce cremele de fata au parabeni, iar cele age loc nu au, sunt curioasa daca te-ai documentat pana acum deoarece le vinzi oamenilor din jurul tau.
    Si de ce oligoelementele,carbohidratii,vitaminele din Lifepak sunt de sinteza in laborator ?
    Si cum produsele astea sunt bune deoarece sunt avizate de cate Ministerul de Sanatate? Se vede ca nu sti ce vorbesti . Ministerul Sanatatii nu mai verifica calitatea medicamentelor din anul 2005 sau 2006 ( nu imi aduc aminte exact anul) ci doar le da voie firmelor ca si Nu Skin sa functioneze pe piata din Romania.Suna la Minister si intreaba.
    Ups te-am blocat putin ? poate sau ti-am deschis un ochisor sau doi? Sunt curioasa care iti este linia superioara ca sa imi dau seama cat de indoctrinata esti.
    Si iti mai spun ceva in cazul in care nu stiai: in alte tari afacerea Nu Skin se face cu mai multa minte si mai putina minciuna , nu ca in Romanica noastra unde romanul din pacate ( nu toti ) nu stiu cum sa isi insele si aproapele pentru a ajunge acolo sus……….pentru ce…..evident pentru BANI. Si pentru sfarsit fa un calcul, cheltuieli si incasari , pariu ca esti pe minus . Sincer as mai avea de scris foarte multe, despre persoanele din afacere, despre evaziunea fiscala pe care o fac si multe altele, dar ma rezum numai la atata. O seara buna tuturor!

    • Cred ca comentariul tau(desi pertinent, realisit, si extrem de la obiect) nu o sa schimbe cu nimic mentalitatea unor giboni.
      Te felicit pt ca a avut, in cele din urma, taria de carater sa te retragi din mizeria asta:)

    • bravo! cred ca e unul din cele mai pertinente commenturi pe care le-am citit pe tema nu skin! si eu am intrat si mi-am recuperat investitia dar da ai dreptate afacerea se face cu totul altfel si nu prin minciuna si fransize inventate. asa este sunt foarte multe de spus pe aceasta tema dar ideea este ca afacerea se desfasoara in sistem MLM iar asta presupune relationare umana ceea ce este greu de facut in romania unde asta nu este unul din punctul forte al acestui popor. mai mult se minte mult si se insala in loc sa se faca cu mai multa minte. felicitari pt. comment inca o data!

  10. ADEVARAT sau FALS?

    sunt un retardat care nu fac una de un leu prin munca cisntita, dar incerc sa fraieresc prosti cu nu skin ul asta piramidal. in plus, sufar si de disfunctie erectila si nu pot sa intratin relatii sexuale.

    ADEVARAT!

  11. Pingback: Secta NuSkin si acolitii sai « Idei si Subterfugii·

  12. hmmmm..ciudat chiar nu stiu ce sa spun despre acesti oameni care incearca sa isi promoveze produsele…chiar azi mi-a sa intamplat sa dau de o asemenea persoana care tot incerca sa ma faca sa inteleg cat de bine este sa lucrez pentru ei…mi-a vorbit o ora in continuu despre niste aparate care te-ar ajuta sa intineresti si care iti schimba stilul de viata…..oricum nu am crezut ce imi spunea si degeaba incerca sa ma faca sa inteleg pentru ca tot nu m-ar interesa…ce sa mai zic..manipulare in masa..e trist ca incercam sa ne mintim ..si sa va spun ceva..o viata echilibrata este aceea in care facem miscare, mancam sanatos,,,stiu ca timpul este scurt iar majoritatea cand aud sa faca miscare spun pfoai dar nu am cand, cum si muncesc 8 ore sau 10 ore si ajung acasa abia mai gatesc sau cine stie ce alte treburi am..este foarte important sa ne facem timp si pentru noi:-) daca vrem sa avem o batranete usoara trebuie sa avem grija dupa acum altfel vom ajunge foarte rau cu sanatatea..faceti miscare..incercati sa aveti grija de voi, incercati sa aveti ganduri pozitive sa fiti optimisti…nimic nu ne intenereste decat gandurile noastre bune si miscarea care ne ajuta sa ne metinem:-) o seara placuta.

  13. Pingback: Evreii la putere « Idei si Subterfugii·

  14. Acum au mai redus din tarif , nu prea mai gasesc fraieri pe criza asta , costa 1700 Ron ” franciza ” ! De la 1000 Euro , la 400 ! HOTILOR !

    • monica, multumesc pentru info! vestile sunt destul de imbucuratoare pentru Romania! usor, usor iesim din criza ! din ianuarie 2013 pana azi, 20.03.2013…”fransiza” a ajuns la
      nemaiintalnitul, revolutionarul pret de ….doar 1899ron (nu stiu daca fara sau cu TVA) :)

  15. Fii atent aici. Nimeni nu poate ajuta aici, sau chiar sugera cum puteți obține ajutor financiar. Orice răspuns al unui creditor împrumut la întrebarea dvs., trebuie să ignore, deoarece ele sunt escrocilor … escrocilor reale … Am fost o victimă de care am fost smuls de mii de dolari … și mulțumesc lui Dumnezeu pentru o soră creștin care ma trimis la o organizație împrumut format de un om creștin. este numit domnule Allan investiții. (S.A.I). Ei au făcut viața mea unul valoros și a dat un sens. Când sora mi-a dat lor de contact, le-am contactat. Apoi am cerut pentru un împrumut cu toate dovezile necesare pentru a demonstra că am nevoie de fapt, un împrumut, care a aprobat un împrumut de $ 30,000.00 USD și în 48 de ore după întâlnirea la cerințele lor necesare, creditul meu a fost depus în contul meu bancar fără gaj. Deși am fost foarte nervos cu organizarea împrumut de la prima din cauza experientele mele anterioare rele, mai ales atunci când problema de mine soluționare a taxelor de transfer a venit, am apăsat pe la credința mea, datorită faptului că ruda mea ma trimis, primit a reușit să respingă , și cum Dumnezeu ar trebui să-l aibă, nu știam că deficiențele mele financiare a ajuns la un popas final. Dacă nu pentru că trimiterea rapidă de la o soră creștină pentru că sursa reală, mi-aș fi regretat viata mea totală, pentru că în acel moment am doar divorțat de tatăl fiului meu, și fiul meu (Kennett) a fost confruntat cu o viață și Situația moarte. Am fost confruntat cu facturile de spital și am fost, de asemenea, se confruntă cu blocarea pieței la apartamentul meu. Detaliile acestei organizații a trimis pe Dumnezeu nu va fi dezvăluit pentru moment, de teama de personificare (pentru că a fost descoperit că unele persoane nu sunt cu adevărat în nevoie de ajutor financiar, dar ei doresc doar să colecteze bani de la această adevărată organizație împrumut creștină). Și este din acest motiv ei nu, t da afarã de împrumut oricum. Trebuie să fii capabil să-i convingă foarte bine, și să ofere dovezi bune pentru a arăta că aveți nevoie de un împrumut înainte de a putea aproba pentru tine. Sarcina lor este foarte accesibil și de încredere în comparație cu multe acolo, rata dobânzii este de doar 2%, documentare puțin, și o verificare de credit mic. Așa cum am spus mai devreme, din motive de securitate i poate oferi doar adresa de e-mail. Îmbrățișează acest nou initiative.Feel gratuit pentru a le contacta prin intermediul allanfinancialinvestment@yahoo.com ca ofiterul de credit / Rep. va participa la tine și vei fi liber de escrocherii și sarcinile financiare.

    Cu stimă,

    Donald.

    • Sa angajeze google translate cativa romani, ca nu se intelege mesajul tau Donald in afara de faptul ca esti un dobitoc.

  16. Pingback: Loteria Viselor | Idei si Subterfugii·

Leave a Reply

